Spaudos auditorijos tyrimas atliekamas pasitelkus naują duomenų surinkimo metodologiją – face-to-face interviu namuose pakeitė telefoninė ir internetinė apklausos.
Tyrimo tikslas - nustatyti periodinių spaudos leidinių auditoriją.
Periodas: vasario – balandžio mėn.
Duomenų surinkimo metodas: Apklausa telefonu (CATI 74%) ir apklausa internetu (CAWI 26%).
Imtis: 1600 respondentų.
Atranka: atsitiktinė, kvotinė.
Spaudos auditorijos tyrimui renkami duomenys ne apie visus Lietuvoje leidžiamus leidinius. Tyrime matuojama apie 100 spaudos leidinių auditorija.
- Tyrimo metodas
-
Duomenų surinkimo metodo pakeitimas iš F2F interviu į telefoninę ir internetinę apklausą leido pasiekti aktyvesnius, labiau išsilavinusius, didesnių pajamų gyventojus, nors pagrindinės jų demografinės charakteristikos (lytis, amžius, gyvenamoji vietovė) išliko tos pačios. Tai lėmė šiuos spaudos auditorijos pokyčius:
- Bendras spaudos skaitomumas išaugo.
- Retesnio periodiškumo specializuotų, laisvalaikio, įvairių hobių, savišvietos tematikos leidinių auditorija augo labiausiai.
- Leidinių, kurių didesnę skaitytojų dalį sudaro vyresni, sėslesni žmonės, auditorijos rodikliai sumažėjo.
- Daugumos tirtų leidinių auditorijos pokytis neviršijo tyrimo paklaidos ribų.
- Statistiniai auditorijos analizės rodikliai
-
Vidutinė skaitytojų auditorija tūkstančiais ir procentais - skaičius ar procentas žmonių, skaičiusių arba varčiusių vidutiniškai vieną leidinio numerį.
Norėdami sužinoti daugiau, prašome susisiekite su Justina Dundulyte.