Automobilių rinkos tyrimai

PASIDALINK

Įžvalgos verslo augimui

 

Šiandieninėje automobilių pramonėje pokyčiai vyksta sparčiau nei bet kada – didėja konkurencija, atsiranda naujų iššūkių dėl didėjančios žiniasklaidos fragmentacijos, stiprėja spaudimas kurti ekologiškesnes transporto priemones bei naujus mobilumo sprendimus. Tradiciniai tyrimai yra per daug lėti ir dažnai nepajėgia išsamiai atspindėti vartotojų požiūrio.

„Kantar“ komanda nuolatos tobulina novatoriškas paslaugas, kurios padėtų mūsų klientams atrasti naujų galimybių šioje sudėtingoje ir nuolat besikeičiančioje aplinkoje.

Sukaupusi daugiau kaip 50-ies metų patirtį, „Kantar“ įsitvirtino kaip pasaulyje pirmaujanti kompanija, teikianti konsultacijas ir įžvalgas apie automobilių pramonės rinkodarą. Pasitelkę 400 savo darbui atsidavusių, strateginėse srityse dirbančių konsultantų, pateikiame tikslias rekomendacijas apie santykių su klientais stiprinimą, naujų produktų vystymą, žengimą į naujas rinkas, o taip pat gaires, padedančias siekti verslo augimo visuose kliento ir prekės ženklo sąlyčio taškuose.

Žemiau galite sužinoti apie mūsų siūlomas automobilių pramonei skirtas priemones verslo augimui

 

TAPPS – padeda įveikti iššūkius įsitvirtinant automobilių rinkoje

Šiais laikais įsitvirtinti automobilių pramonėje yra išties nelengva užduotis: konkurencija tarp automobilių gamintojų tapo žymiai aršesnė, o skaitmeninės ir socialinės medijos smarkiai transformavo automobilių pirkimo procesą.

Norint sėkmingai įsitvirtinti ir vystyti savo verslą šioje itin konkurencingoje aplinkoje, Jums reikia gilaus supratimo apie įvairius veiksnius, darančius įtaką vartotojų pasirinkimams.

TAPPS – tai naujas ir veiksmingas „Kantar“ metodas, kuris Jums padės sėkmingai įsitvirtinti šioje sudėtingoje rinkoje. Skirtingai nei tradiciniai tyrimai, kurių metu retrospektyviai renkama informacija apie vartotojus, TAPPS analogų neturintis metodas leidžia atlikti interaktyvų ir virtualų tyrimą, kurio metu vartotojai tęstiniame tyrime dalyvauja realiu laiku visuose sąlyčio su produktu taškuose – tiek online, tiek offline.

Įvertinę realią įvykių, susijusių su automobilio pirkimu, seką per keturių mėnesių laikotarpį, remdamiesi TAPPS metodu, pateiksime Jums tikslias rekomendacijas apie tai, kada ir kaip pasiekti potencialius klientus.

BAIT – padės pralenkti konkurentus pasitelkus veiksmingą reklamą

Reklama – vienas veiksmingiausių būdų kurti ir vystyti prekės ženklą. Tai ypač galioja automobilių pramonei – vienai iš didžiausių reklamos paslaugų naudotojų, kur kasmet žiniasklaidai išleidžiami milijardai.

Šioje perpildytoje ir sudėtingoje aplinkoje Jums reikia tikslaus supratimo apie svarbiausius sėkmės veiksnius, kurie užtikrintų, kad Jūsų reklaminės kampanijos sėkmingai pasiektų reikiamą auditoriją ir garantuotų maksimalią Jūsų investicijos grąžą.

BAIT yra vienintelė Europoje prekės ženklo ir reklamos stebėjimo programa, skirta automobilių pramonei. Ji padeda nustatyti realų Jūsų reklamos poveikį Jūsų prekės ženklo būklės rodikliams (pirkimo „piltuvėliui“ (angl. purchase funnel) ir įvaizdžiui), analizuojant Jūsų veiklos rezultatus, atsižvelgiant į Jūsų tikslus, investicijas, konkurenciją ir rinkos tendencijas.

BAIT programa, paremta mūsų ilgalaike patirtimi automobilių reklamos srityje, padės Jums sukurti ir realizuoti prekės ženklo ir komunikacijos strategijas, kurios pasieks Jūsų tikslinę auditoriją.

CAP – įžvalgos apie popardaviminę rinką

Nepaisant automobilių popardaviminės rinkos pardavimų potencialo kaip galimo rentabilaus pajamų srauto, šioje rinkoje paprastai stinga patikimų rodiklių, kuriais remiantis būtų galima valdyti augimą. Tikslių rodiklių poreikis išryškėja, atsižvelgus į svarbų popardaviminių paslaugų vaidmenį norint užsitarnauti ilgalaikį klientų lojalumą prekės ženklui bei ateityje siekiant transporto priemonių pardavimų apimties augimo.

CAP yra stebėsenos įrankis, padedantis pateikti aiškias ir lengvai įgyvendinamas rekomendacijas, skirtas optimizuoti Jūsų prekės ženklą teikiant popardavimines paslaugas. Remiantis naujausiais duomenimis, šis įrankis leidžia atlikti Europos transporto priemonių rinkos ir popardaviminių paslaugų rinkos apžvalgą, nuosekliai įvertinant svarbiausius veiklos rodiklius, tokius kaip klientų išlaikymo procentas visame prekės ženklo tinkle, rinkos dalies aptarnavimas ir pasitenkinimas aptarnavimo centrais.

CAP priemonė, paremta giliomis žiniomis apie vartotojų elgseną transporto priemonių naudojimo ir priežiūros srityje, padės Jums identifikuoti veiksnius, lemiančius transporto priemonių aptarnavimo paslaugų pasirinkimą ir klientų lojalumą, bei atskleis augimo potencialą turinčias sritis.

PromoCAR – veiksmingesnės Jūsų kainodaros ir skatinimo strategijos

Turint omenyje tai, jog skatinimo programos dažnai vaidina lemiamą vaidmenį sandorio sudarymo procese, labai svarbu, kad visi prekių ženklai veiksmingai valdytų savo pardavimų skatinimo pasiūlymus. Tačiau automobilių gamintojai, norintys sužinoti tikslias prekybininkų siūlomas sandorio kainas, susiduria su nelengvu uždaviniu.

Norint neatsilikti ir tinkamai reaguoti į rinkos pokyčius ir konkurencinį spaudimą, prekių ženklai turi nuolatos stebėti rinkoje vykstančią pardavimų skatinimo veiklą.

„PromoCAR“ – tai visapusiška, struktūrinė stebėsenos paslauga, leidžianti sekti automobilių gamintojų pardavimų skatinimo kampanijas ir realias sandorių kainas visoje Europoje.

Ši priemonė padeda įvertinti Jūsų kampanijos efektyvumą modelio, prekės ženklo, automobilių segmento ir rinkos lygmenyje, kas mėnesį pateikiant vertingas įžvalgas, naudingas Jūsų trumpalaikiams rinkodaros veiksmams.

„Car Clinics“ – Jūsų inovacijų ir plėtros variklis

„Kantar“ komanda puikiai supranta, jog inovacijos vaidina svarbiausią vaidmenį automobilių gamintojų ateities sėkmei ir augimui: klientai vis daugiau dėmesio skiria dizainui, kuris išskirtų prekės ženklą iš kitų, o transporto priemonių pasirinkimui vis daugiau įtakos turi technologinių inovacijų poreikis.

Sukaupę 40-ies metų patirtį „Car Clinics“ tyrimų srityje, esame pajėgūs Jums pateikti konkrečius patarimus viso transporto priemonės kūrimo proceso metu nuo dizaino, prototipo tobulinimo iki tikslinės auditorijos nustatymo ir įvedimo į rinką kainos pozicionavimo.

Gerai suprasdami įvairių pasaulio šalių vartotojų poreikius ir elgseną, padėsime Jums maksimaliai padidinti vartotojų pasiekimą ir pardavimus.

Mes taip pat suprantame, kaip Jums svarbu išbandyti daugiau dizaino idėjų ankstyvame produkto kūrimo etape ir tai atlikti kaip įmanoma ekonomiškiau. Mūsų perversmą sukėlęs „Virtual Car Clinic“ metodas padės Jums gauti vartotojų atsiliepimus greičiau ir patikimiau nei bet kada, ir tokiu būdu įgalins Jus pačiu laiku pakoreguoti dizaino sprendimus, remiantis ankstyvomis įžvalgomis.