Nauji klientai

PASIDALINK

Rinkos dalies didinimas pritraukiant didžiausią pelną atnešančius naujus klientus

 

Naujų klientų pritraukimas ir rinkos dalies paveržimas iš konkurentų – tai akivaizdi galimybė plėsti verslą. Tačiau čia susiduriama su nelengva užduotimi – nustatyti tikslinius vartotojus ir juos pasiekti. Vartotojų elgsena ir prekės ženklo pasirinkimas gali būti nulemtas įpročių arba ilgų svarstymų, proto arba emocijų. Tikslios žinios apie tai, kaip žmonės priima sprendimus rinkdamiesi Jūsų kategorijos prekes, yra pats svarbiausias veiksnys, norint pritraukti naujų klientų, kurie Jums užtikrintų pelningus pardavimus.

 

Visą tai galima sužinoti mūsų pagalba. Mes pateiksime sprendimus bei tikslias augimo strategijas, leidžiančias identifikuoti vertingiausias galimybes ir veiksmingiausius būdus jomis pasinaudoti.

 

Mūsų įžvalgomis paremti sprendimai padėjo mūsų klientams:

 

Padidinti pardavimus, neperkančius lankytojus paverčiant pirkėjais ir skatinant impulsyvų pirkimą

Verslo problema

 

Mūsų klientas, tarptautinis konditerijos gamintojas, norėdamas vystyti savo verslą, siekė didesnių pardavimų kasdienės paklausos būtiniausių prekių parduotuvėse, padėdamas mažmenininkams padidinti pardavimų apimtį pritraukiant naujų klientų. Šiam gamintojui reikėjo detaliai išsiaiškinti, kaip pardavimo vietos medžiaga ir pakuotės galėtų paskatinti impulsyvų pirkimą šioje kategorijoje bei būdus, kaip pagerinti prekių pateikimą.

 

Tiksli įžvalga

 

Kombinuotas tyrimas, kurio metu buvo atliekami parduotuvės stebėjimai bei lankytojų apklausos, atskleidė, kad daugiau nei trečdalis pirkėjų, kurie apsilankė konditerijos skyriuje, nieko nepirko ir dažna to priežastis buvo per didelė įvairovė. Pardavimo vietos medžiaga akcentavo kainą, tačiau kasdienės paklausos būtiniausių prekių parduotuvėse kaina nėra didžiausią įtaką pirkimui darantis veiksnys. Kitas tyrimo pastebėjimas, identifikavęs dar vieną galimybę – dauguma impulsyvių konditerijos pirkėjų apsilankė parduotuvėje tam, kad nusipirktų gėrimų.

 

Mes rekomendavome konditerijos skyrių perkelti į tokią vietą, kad pro jį turėtų praeiti lankytojai, einantys į gėrimų skyrių. Norėdami padėti pirkėjams lengviau apsispręsti renkantis prekes, kad jie nebūtų tokie pasimetę, klientui patarėme, kaip jis galėtų sumažinti SKU skaičių prekybos vietose koncentruodamas dėmesį tik ties didesnio pelningumo prekių linijomis. Taip pat patarėme vienos prekių šeimos prekes išdėstyti lentynose vertikaliai.

 

Rekomendacijos, kaip pardavimo vietos medžiaga gali paskatinti impulsyvų pirkimą- daugiau dėmesio skirti pasmaližiauti viliojančiai komunikacijai ir mažiau kainai.

 

Tikslūs augimo planai

 

Mūsų rekomendacijos buvo pritaikytos, įgyvendintos kontrolinėje parduotuvėje. Netrukus čia pardavimų apimtis padidėjo daugiau kaip penkiais procentais. Sėkmę atnešusios rekomendacijos buvo pritaikytos visame parduotuvių tinkle.

 

Užimti didesnę rinkos dalį sukūrus naują prekės ženklo pozicionavimo strategiją, kuri skatintų stipresnį pirkėjų emocinį prisirišimą

Verslo problema

 

Mūsų klientas, maisto pramonės lyderis, įsitvirtinęs daugelyje šaldyto maisto kategorijų, ieškojo būdų, kaip būtų galima vystyti savo mėsos produktų prekinius ženklus pritraukiant naujų vartotojų. Jis ieškojo ne tik trumpalaikių sprendimų, bet ir gairių ilgalaikiam augimui.

 

Tikslios įžvalgos

 

Kategorija didžiąja dalimi buvo laikoma funkcinė, taigi buvo dedamos pastangos diferencijuoti prekių ženklus produktų lygmenyje. Pažvelgus naujai, buvo atliktas strateginis „NeedScope“ tyrimas, kurio tikslas- išsiaiškinti kaip dar diferencijuoti prekių ženklus gamintojo brandų portfelyje bei išsiskirti iš konkurentų.

 

„NeedScope“ tyrimas atskleidė naujų įžvalgų apie kategoriją ir pirmą kartą klientui leido suprasti emocijų svarbą jo rinkoje bei pamatyti, kokį vaidmenį vaidino tokie emociniai poreikiai, kaip pasitenkinimas, nuotykiai ir žaismingumas.

 

Tyrimo metu buvo nustatyta, kad emociniame lygmenyje du kliento mėsos produktų prekių ženklai konkuravo tarpusavyje,užgoždami vienas kitą.

 

Augimo planai

 

Naujos strategijos tikslas buvo atskirti abu prekinius ženklus vieną nuo kito emociniame lygmenyje. Todėl buvo priimtas sprendimas iš naujo rinkai pristatyti vieną iš šių prekės ženklų su nauja pozicionavimo strategija, orientuojantis į žaismingumo poreikį, komunikuojant pagrindiniuose vartotojų pasiekimo taškuose, , įskaitant naują komunikacijos kampaniją. Nuo to laiko, kai rinkoje buvo pristatytas atnaujintas prekės ženklas, gamintojo brandų portfelio bei šių dviejų prekinių ženklų rinkos dalis reikšmingai išaugo.

 

Norėdami sužinoti daugiau, susisiekite su mumis.