Naujos rinkos

PASIDALINK

Verslo vystymas plečiantis į naujas rinkas ir kategorijas

 

Plėtimasis į naujas teritorijas bei kategorijas yra radikali strategija, kuri gali turėti daug potencialo laipsniškam verslo augimui. Kad ši strategija būtų sėkminga, būtina gerai suprasti rinkos dinamiką, vartotojų elgseną bei konkrečių rinkų, į kurias norite plėstis, konkurencinę aplinką. Visais šiais klausimais gali pasirūpinti pasaulinis „Kantar“ įmonių tinklas.

 

Pasitelkę savo ekspertus, veikiančius visose pagrindinėse rinkose, bei vadovaudamiesi tyrimų sprendimais, kurių veiksmingumas yra pasiteisinęs tarptautiniu mastu, esame pajėgūs savo klientams pateikti gilias įžvalgas apie vietos rinką bei tam tikrus rinkos sektorius, kurios padės atverti naujas augimo galimybes.

 

Sužinokite, kaip savo klientams padėjome:

 

Įtvirtinti pasaulinio lyderio statusą siekiant augimo naujose rinkose

Verslo problema

 

Mūsų klientas, pasaulinis asmens higienos priemonių rinkos lyderis, siekė verslo augimo žengiant į naujas Azijos rinkas, pristatant šiose rinkose pasaulinį dezodoranto prekės ženklą. Reikėjo tikslių gairių, padėsiančių sėkmingai pozicionuoti šį prekės ženklą.

 

Tiksli įžvalga

 

Pasitelkus „NeedScope“ metodą, buvo siekiama išsiaiškinti vartotojų poreikius, įvertinti rinkoje įsitvirtinusių prekių ženklų pozicionavimą, surinkti duomenis prekės ženklo vystymui bei apibrėžti rinkos siūlomas galimybes. „NeedScope“ tyrimo metu buvo identifikuoti emociniai poreikiai, kurie turi lemiamos įtakos renkantis prekės ženklą, bei išsiaiškinta, kaip patenkinti poreikius remiantis produkto bei prekės ženklo įvaizdžiu (pakuotės simbolika ir komunikacija).

 

Šis tyrimas suteikė tikslių žinių apie dezodorantų rinką, leido nustatyti aiškią tikslinę auditoriją ir numatyti tikslų augimo planą. Rinkoje įsitvirtinę prekių ženklai tenkino platų spektrą poreikių, tačiau viename „NeedScope“ segmente egzistavo dar vienas nepatenkintas – gyvybingumo – poreikis.

 

Šiame segmente vyraujantys poreikiai buvo susiję su drąsesne individualumo išraiška, kurią galima realizuoti akcentuojant energiją ir aktyvumą. Dezodorantas turėjo padėti vartotojams pasijusti gyvybingiems, suteikdamas jiems gaivumo jausmą. Nenuostabu, kad tokį poreikį turintys asmenys pasižymėjo energingumu, gyvybingumu bei aktyvumu. Patarėme sukurti naują dezodorantų liniją, paremtą gyvybingumo koncepcija, ir pateikėme detalius patarimus kuriant sudėtį, pakuotę bei pozicionavimo strategiją skirtingoms produkto rūšims.

 

Tikslūs augimo planai

 

Rinkai pristatytos produktų linijos įpakavimas bei komunikacijos strategija buvo orientuota į gyvybingumo segmentą. Po trijų mėnesių šios produktų linijos rinkos dalis sudarė 17 procentų, o tai užtikrino trečią vietą rinkoje pagal užimamą rinkos dalį.

 

Konkurencinėje rinkoje padvigubinti užimamą rinkos dalį, pasitelkus labiau į klientus orientuotą strategiją

Verslo problema

 

Mūsų klientas, vienas iš stambiausių Europos mobiliojo ryšio operatorių, buvo numatęs plėstis į naujas rinkas. Siekiant nustatyti prioritetines investicijas ir pasirinkti optimalius ir sėkmingus žingsnius, reikėjo ištirti, kurios rinkos būtų palankiausios naujam rinkos dalyviui.

 

Tikslios įžvalgos

 

Buvo pasitelktas ConversionModel, siekiant nustatyti ir suprasti klientų prisirišimą prie prekių ženklaų skirtingose šalyse ir pateikti detalią vartotojų poreikių bei įsitvirtinusių prekinių ženklų pozicionavimo analizę. Šio tyrimo metu buvo analizuojamas vartotojų pasitenkinimas esamais operatoriais ir jų atvirumas bei noras išmėginti naujus. Gauti rezultatai parodė, kuriose valstybėse yra daugiausia žmonių, nusiteikusių pakeisti savo dabartinį operatorių. Šie duomenys yra svarbūs numatant optimalias augimo ir žengimo į naujas rinkas strategijas.

 

Tikslūs augimo planai

 

Klientui pavyko sėkmingai įtvirtinti naują mobiliojo ryšio prekinį ženklą dviejose perspektyviausiose rinkose ir per pirmus 18 mėnesių jo užimama rinkos dalis sudarė daugiau kaip dešimt procentų.

 

Norėdami sužinoti daugiau, susisiekite su mumis.