12/02/2025
TV auditorijos tyrimo rezultatai 2025 m.sausis
12/02/2025
KANTARMetrix interneto auditorijos tyrimo rezultatai 2024 m.
28/01/2025
Paryžius, 2025 m. sausio 28 d.: Šiandien pagrindinės Europos Jungtinės Industrijos Komitetų (JICs), Žiniasklaidos Savininkų Komitetų (MOCs) ir profesionalių tyrimų bendrovių organizacijos paskelbė, kad suvienys jėgas ir sukurs Auditorijų Matavimo Koalicij
13/01/2025
TV auditorijos tyrimo rezultatai 2024 m. gruodis
13/02/2024
KANTARMetrix interneto auditorijos tyrimo rezultatai 2024 m.
03/01/2025
Naujausi „Kantar“ Kalėdinių reklamų tyrimo duomenys atskleidžia – Kalėdinės reklamos turi stiprų emocinį poveikį – kas trečias gyventojas jas sieja su džiaugsmu, dosnumu ir gerumu.