„Kantar“ yra pasaulyje pirmaujanti duomenų, įžvalgų ir konsultacijų bendrovė. Jau daugiau nei 20 metų Lietuvoje teikiame rinkos, medijų ir reklamos tyrimų paslaugas bei konsultacijas.

 

 

Daugiau nei šimte šalių visame pasaulyje „Kantar“ darbuotojai kuria išsamų vaizdą apie vartotoją - kaip žmonės mąsto, jaučia, perka, balsuoja, žiūri TV, naršo ir dalinasi turiniu. Derindami kompetenciją suprasti žmonių mąstymą bei naujausias technologijas, 30000 „Kantar“ darbuotojų padeda savo klientams augti ir būti sėkmingais.

 

Savo klientams siūlome naujomis metodologijomis ir technologijomis pagrįstus tyrimų sprendimus - nuo pirkėjo elgsenos analizės,  medijų vartojimo, reklamos monitoringo duomenų, iki ilgalaikių tendencijų prognozavimo; nuo neuro mokslo iki rinkimų prognozių; nuo didelio masto kiekybinių tyrimų iki giluminių kokybinių tyrimų, apimančių etnografiją ir semiotiką.

 

Mūsų stiprybė yra mūsų žmonės, patikimos tyrimų metodikos, skirtingų sričių išmanymas. Visa tai mums leidžia gerai išmanyti vartotojų įpročius. Intelektas, smalsumas, kūrybiškumas leidžia atrasti naujas kryptis, sukurti naujas veiklos strategijas ir jas sėkmingai įgyvendinti.

 

Tarp kompanijos darbuotojų yra ESOMAR (Europos viešosios nuomonės ir rinkos tyrimų asociacijoje) narių. Mūsų veikla remiasi „Tarptautinio rinkos ir socialinių tyrimų praktikos kodekso“ standartais.

 

„Kantar“ paslaugomis naudojasi daugiau nei pusė „Fortune Top 500“ kompanijų, mes dirbame ir su mažomis įmonėmis, vyriausybėmis, žiniasklaidos savininkais ir NVO.

 

Kantar Group

 

WPP Group plc.