Prekės ženklas ir komunikacija

PASIDALINK

Verslo augimą skatinančių prekių ženklų kūrimas

 

Lemiamas veiksnys prekės ženklo sėkmei – vartotojų elgsena. Prekės ženklas, kurį noriai renkasi vartotojai, yra paremtas dviem veiksniais – emocine verte (kokius jausmus prekės ženklas kelia žmonėms) ir funkcine verte (situaciniai veiksniai, tokie kaip kaina ir pasiekiamumas, kurie gali turėti poveikį elgsenai).

Norint paveikti prekės ženklo pasirinkimą, būtina suprasti sprendimų priėmimo dinamiką. Šis uždavinys gali tapti tikru iššūkiu, turint omenyje sudėtingą prekės ženklo aplinką ir sunkumus, su kuriais vis dažniau susiduriama bandant suvaldyti visus elementus, darančius įtaką vartotojų požiūriui ir elgsenai.

Būdami pasaulyje pirmaujančia prekės ženklų ir komunikacijos tyrimų agentūra, mes turime daugiau galimybių nei bet kas kitas bendrauti su įvairių pasaulio šalių vartotojais. Mes galime pateikti tikslių žinių apie tai, kaip vartotojai priima sprendimus, kokie yra pagrindiniai juos motyvuojantys veiksniai ir sukurti strategijas, kurios padėtų padidinti ir apsaugoti užimamą rinkos dalį.

Skaitykite toliau ir sužinokite apie mūsų prekės ženklo ir komunikacijos vystymo įrankius

 

„NeedScope“ – padeda atskleisti emocijas, kurios gali pasitarnauti kaip augimo varomoji jėga

Verslo problema

 

Stiprių prekių ženklų kūrėjai žino, kad konkurencinis pranašumas – tai kur kas daugiau, nei akivaizdžiai matomi dalykai, tokie kaip produktas ir kaina. Stiprūs ženklai savyje talpina daug daugiau – kažką, ko mes negalime matyti plika akimi. Rinkodaros specialistai, stovintys už šių prekių ženklų, supranta, kad emocijos turi įtakos net patiems nereikšmingiausiems mūsų sprendimams. Ne išimtis ir prekių ženklų pasirinkimas. Sudėtingoje šiandienos rinkodaros aplinkoje emocijos, kaip verslo augimo varomoji jėga, dar niekada nebuvo tokios svarbios.

„NeedScope“ – tai pasaulyje pirmaujanti tyrimų sistema, padedanti suprasti ir valdyti emocijas. Ji leidžia nuosekliai ištirti vartotojus bei prekių ženklus įvairiose kategorijose, šalyse ir kultūrose. Pasiteisinusiomis psichologinėmis įžvalgomis ir unikaliomis planavimo priemonėmis paremtas „NeedScope“ metodas įgalina priimti sprendimus, kurie padėtų pritraukti naujus vartotojus, skatintų inovacijas, didintų dabartinių klientų vertę ir suteiktų gaires plėtimuisi į naujas rinkas.

ConversionModel – užtikrina prekės ženklo pergalę kovoje dėl rinkos dalies

Iš pažiūros prekės ženklo užimama rinkos dalis gali atrodyti stabili, tačiau iš tiesų šiandienos rinkodaros aplinka yra daug dinamiškesnė. Iš esmės prekės ženklo užimama rinkos dalis grėsmingai maskuoja tikrąjį žmonių judėjimą nuo vieno prekės ženklo prie kito bei išlaidų pasiskirstymą (angl. share of wallet) tarp įvairių pasirinkimų repertuarų (rinkiniai prekių ženklų, kuriuos pirkėjai galimai pasirinks tam tikroje produktų kategorijoje). Pagrindinis būdas, galintis apsaugoti užimamą rinkos dalį ir užtikrinantis rinkos dalies augimą yra tokių „perbėgėlių“ valdymas.

Siekiant užtikrinti, kad prekės ženklai klestėtų, Conversion Model padeda nuodugniai įvertinti du svarbiausius veiksnius, kurie turi įtakos prekės ženklo pasirinkimui: emocinę vertę (kokius jausmus prekės ženklas kelia žmonėms) ir funkcinę vertę (situaciniai veiksniai, tokie kaip kaina ir pasiekiamumas, kurie gali turėti įtakos sprendimams).

Conversion Model, paremtas „Kantar“ žiniomis apie vartotojus, leidžia pateikti detalias įžvalgas apie tam tikros kategorijos dinamiką ir išlaidų struktūrą, nurodant galimybes, padedančias pritraukti naujus vartotojus, iš naujo pelnyti esamų vartotojų dėmesį ir optimizuoti jų išlaidas. Šis modelis yra paremtas tiksliu šiandienos rinkos supratimu, kuris padeda numatyti rytojaus rinką.

Prekės ženklo veiklos optimizavimas (BPO) – kelias į augimą sumaniai stebint rinkos pokyčius

Norint atspindėti prekių ženklų pasirinkimo dinamiką bei sudėtingumą ir daugybę veiksnių, darančių įtaką vartotojų suvokimui, reikalingas greitas ir protingas sprendimas.

Įmonės, prekės ženklo rodiklių pokyčių sekimas turi pateikti išsamiausią ir tiksliausią informaciją apie rinkos būklę apsieinant be ilgų klausimynų ir didelių išlaidų. Visa tai ir dar daugiau įmanoma pasiekti pasitelkus Prekės ženklo veiklos optimizavimą (BPO – Brand Performance Optimisation). Šis metodas padeda nuodugniai įvertinti du svarbiausius veiksnius, kurie turi įtakos prekės ženklo pasirinkimui: emocinę vertę (kokius jausmus prekės ženklas kelia žmonėms) ir funkcinę vertę (situaciniai veiksniai, tokie kaip kaina ir pasiekiamumas, kurie turi įtakos prekės ženklo pasirinkimui), o taip pat įgalina nustatyti prekės ženklo pasirinkimą motyvuojančius veiksnius. Šis lankstus, metodas padeda išnagrinėti problemas, su kuriomis susiduria verslas, ir pateikti įžvalgas bei tikslius planus ateičiai, kurie užtikrintų prekės ženklo augimą.

Komunikacijos ir reklaminių žinučių analizė

Kantar Message Sorter – sprendimas, skirtas komunikacijos ir reklaminių žinučių analizei. Šis sprendimas leidžia pažvelgti į žinutes iš visuomenės pozicijų: suteikia galimybę pamatyti, kaip Jūsų komunikuojamas žinutes (buvusias, esamas, planuojamas) vertina gyventojai ar konkrečios Jus dominančios tikslinės grupės. Žinant visuomenės vertinimą galima lengviau apsispręsti, kurios žinutės yra tinkamos, o kurias vertėtų koreguoti.
Testuodami anksčiau publikuotas žinutes turime galimybę Kantar Message Sorter rezultatus sujungti su komunikacijos efektyvumo rodikliais – tai leidžia įvertinti žinučių efektyvumą.