Media Day™

PASIDALINK

Media Day – išskirtinis tyrimas, leidžiantis palyginti 6-ių media kanalų (TV, radijas, spauda, interneto naujienų portalų, socialiniai tinklų, kitos veiklos internete) vartojimą, remiantis vienodais įvertinimo rodikliais. Tyrimo tikslas – pateikti Lietuvos gyventojų medijų vartojimo ypatumus paros bėgyje bei informaciją apie dienotvarkę.

 

Media Day suteikia galimybę įvertinti ne tik skirtingų media kanalų pasiekimą, laiką, praleistą su kiekvienu iš jų paros bėgyje, tačiau ir laiką, kuris buvo praleistas vienu metu naudojant kelis media kanalus (angl. multitasking).

Media Day tyrimas atliekamas kartą per metus, vasario – balandžio mėn. Apklausiama 1600 16-74 m. Lietuvos gyventojai.

 

Norėdami sužinoti daugiau, prašome susisiekti su Justina Dundulyte.