Tyrimo tikslas – nustatyti kompiuterių ir interneto naudotojų auditoriją. Ataskaitos pateikiamos kartą per metus - pavasarį. Naudojant daugiapakopę atsitiktinę atranką, apklausiama daugiau nei 1500 respondentų visoje Lietuvoje. Apklausiamųjų amžius: 16 - 74 metai.
- Tyrimo metodas
-
Duomenų surinkimo metodas: tiesioginis interviu respondento namuose (TAPI) ir apklausa internetu (CAWI).
Atliekant tyrimą TAPI metodu klausimai respondentams yra pateikiami planšetinio kompiuterio ekrane, kuriameo atsakymai į klausimus žymimi tiesiai ekrane.
CAWI metodu apklausiami KANTAR FORUM registruoti dalyviai, kurie atrenkami atsitiktinai, atsižvelgiant į numatytas kvotas. Atrinktiems tyrimo dalyviams išsiunčiama nuoroda į klausimyną, kuris pildomas internetu.
Gauti rezultatai apjungiami ir yra sveriami taip, kad apklaustoji visuma tiksliai atitiktų visos Lietuvos gyventojų proporcijas pagal lytį, amžių, tautybę, išsilavinimą bei gyvenamąją vietą.
- Statistiniai auditorijos analizės rodikliai
-
- Pasiekta vidutinė savaitės, mėnesio, 6 mėnesių interneto auditorija yra vidutinis žmonių, naudojusių internetą atitinkamai per savaitę, mėnesį, 6 mėnesius procentas ar skaičius tūkstančiais.
- Vidutinė tinklapio auditorija tūkstančiais ir procentais – skaičius ar procentas žmonių naršiusių tinklapyje vidutiniškai vieną dieną iš paskutinių septynių.
- Bendra tinklapio auditorija tūkstančiais ir procentais – skaičius ar procentas žmonių naršiusių tinklapyje bent vieną dieną iš paskutinių septynių.
Norėdami sužinoti daugiau, prašome susisiekite su Justina Dundulyte.