Tai vienas naujausių „Kantar“ tyrimų sprendimų, kuris suteikia galimybę analizuoti interneto auditoriją, stebėti reklamą bei išmatuoti jos apimtis internete.
KantarMetrix metodologija grįsta Site&Frame-&User-centric matavimu naudojant realiai internete naršančių žmonių panelę.
Klausimai, į kuriuos atsako KantarMetrix – Interneto reklamos ir auditorijos matavimo tyrimas.
Reklamos monitoringas
- Kaip veikia interneto reklama?
- Kaip ir kur bei kokius formatus naudodami reklamuojasi prekiniai ženklai?
Tinklapių auditorija
- Kokias svetaines, turinį renkasi mano auditorija?
- Kurios kategorijos labiausiai atliepia vartotojų poreikius?
Mobiliųjų programėlių matavimas
- Kurios mobilios aplikacijos populiariausios?
- Kokias mobilias aplikacijas lietuviai instaliuoja? Kada jose lankosi? Kiek laiko jose praleidžia?
Pixel Audit
- Koks mano media plano efektyvumas?
- Kas pamatė mano reklamą? Kaip galiu patobulinti savo komunikaciją, media planą realiu laiku?
Norėdami sužinoti daugiau, prašome susisiekite su Giedre Juroniene.