Dažniausiai užduodami klausimai

PASIDALINK
1. Kuo skiriasi „KANTARMetrix“ metodas nuo kitų esančių rinkoje?

Įprastiniai metodai ar įrankiai matuoja auditoriją tik tam tikruose apsibrėžtuose kanaluose. Mūsų įrankis, tai yra specialiai sukurta programėlė KANTARMetrix, remiasi realių žmonių paneliu ir fiksuoja auditoriją tose kanaluose, kuriuos ji pasirenka pati, kuriuose ji lankosi.

 

Tai reiškia, kad pamatome visus kanalus, formatus, kylančias tendencijas - nesame pririšti prie fiksuotų kanalų ar tik prie tų svetainių, kurių sutikimą turime: esame ten, kur yra auditorija.

 

Be to, jis sudaro sąlygas užfiksuoti ir visas auditorijos pamatytas reklamas šioje kelionėje. Taip pat auditorijų persidengimą tarp skirtingų platformų. Taigi klientas gauna holistinį vaizdą - tiek kanalų ar programėlių auditorijos, tiek pamatytos reklamos.

2. Kaip „KANTARMetrix“ užtikrinate auditorijos patikimumą?

Auditorijos panelis yra reprezentatyvus - tai reiškia, kad jis atitinka Lietuvos gyventojų sąranką pagal visus svarbiausius demografinius ir tikslinės auditorijos kriterijus. Šiame tyrime remiamės Establishment tyrimo duomenimis.

 

Visi panelistai yra davę sutikimą dalyvauti tyrime, kaip atlygį už tai gauna motyvacinių prizų, o mes mainais gauname nuasmenintus ir sugrupuotus pagal tikslinius segmentus duomenis.

 

Taigi remiamės realiais vartotojų duomenimis.

3. Kur dabar buriasi mano tikslinė reklamos auditorija?

Interneto auditorijos matavimas suteikia vaizdą „iš paukščio skrydžio“ – tai yra juda paskui auditoriją. Tuo skiriasi nuo kitų matavimų, kur fiksuojami rodikliai konkrečiame kanale. Pastarojo minusas toks, kad jeigu staiga auditorija „migruoja“ į kokį nors naują, augantį kanalą, galima nepastebėti tendencijos, praleisti pro akis svarbų populiarėjantį kanalą, augantį socialinį tinklą ar pan. – o mūsų įrankis KANTARmetrix tai užfiksuoja.

 

Taip pat mes stebime reklamą ir jos auditoriją ne tik internete, bet ir TV bei radijuje, spaudoje.