Greito vartojimo prekės / vartotojų tyrimų sektorius

PASIDALINK

„Kantar“ tiria rinką atlikdama tiek kiekybinius, tiek kokybinius tyrimus. Mūsų tyrimai apima specialius, individualius, vienam klientui pritaikytus tyrimus, mažmeninės prekybos tyrimus, prekės ženklo ir reklamos efektyvumo tyrimus, klientų lojalumo ir pasitenkinimo tyrimus, rinkos segmentavimą ir pozicionavimą, naujo produkto įvedimo į rinką sprendimus.

Daugiau nei 1000 profesionalų visame pasaulyje specializuojasi vartotojų tyrimuose.

 

Greito vartojimo prekių/ vartotojų tyrimai

Mūsų klientai yra greito vartojimo prekių gamintojai, mažmeninės prekybos atstovai ir tinklai, reklamos ir žiniasklaidos agentūros. Kad ir kokie būtų mūsų klientų poreikiai – lokalūs, regioniniai ar tarptautiniai, ar tik vienam klientui pritaikyti tyrimai (ad-hoc), – būdami savo srities profesionalai klientams visada padedame priimti veiksmingiausius verslo sprendimus.

Specializuotos paslaugos greito vartojimo prekių/ vartotojų tyrimų sektoriui

Konsultuojame, patariame ir randame veiksmingus sprendimus svarbiose verslui srityse – prekės ženklo vertės, pirkimo įpročių, plėtros galimybių. Padedame klientams suvokti ir atpažinti būsimus jų vartotojus, kurie turės įtakos rinkos augimui. Kiekvieną tyrimą pritaikome klientui individualiai, todėl galime padėti įvesti naujus produktus į rinką, optimizuoti klientų išlaidas reklamai, apibrėžti naujus rinkos segmentus/ vartotojus ar sustiprinti klientų poziciją rinkoje.