Farmacijos sektorius

PASIDALINK

Kantar Healthcare atliktų tyrimų dėka, į pasaulinę farmacijos rinką buvo įvesti 18 iš 20 žinomiausių pasaulyje farmacinių prekių ženklų. Turėdami daugiau nei 200 sveikatos apsaugos ir farmacijos rinkos ekspertų, dirbančių 80 šalių, kasdien deriname savo pasaulines galimybes ir savo šalies patirtį. Kantar Healthcare gali pasiūlyti daug verslo optimizavimo sprendimų, kurie apima nuolatinius matavimo, valdymo, monitoringo ir verslo pajėgumų maksimizavimo procesus.

 

Farmacijos rinkos tyrimai

„Kantar“ teikia pažangias rinkos tyrimų bei konsultavimo paslaugas farmacijos įmonėms, vaistinėms, taip pat reklamos agentūroms bei žiniasklaidos priemonėms, dirbančioms sveikatos apsaugos srityje. Mūsų specialistai teikia interesų grupių – gydytojų, pacientų ir vartotojų – valdymo sprendimus. Taip padedame klientams suprasti ir paveikti vartotojų įpročius. Mūsų pagalba klientai gali pagerinti pardavimų rodiklius, sustiprinti prekės ženklo pozicijas, spręsti komunikacijos problemas.

Specializuotos paslaugos farmacijos sektoriui

Kantar Healthcare klientams siūlo strateginius sprendimus:


  • kūrybiškas problemų sprendimas vystant produktą
  • naujo produkto įvedimo į rinką tyrimai
  • rinkos ir galimybių vertinimas
  • pozicionavimas ir segmentavimas
  • reklaminių žinučių ir kampanijų testavimas
  • pardavimų efektyvumas
  • kainodara
  • galimybių rinkoje prognozavimas
  • vartotojų nuostatų ir prekės žinomumo stebėjimas
  • naujai į rinką įvesto produkto stebėjimas.
Siekdami profesionalumo sveikatos apsaugos ir farmacijos tyrimų sektoriuje, mes taikome tiek kiekybinius, tiek kokybinius tyrimus, ir tiek tradicinę, tiek novatorišką (on-line) tyrimų metodologiją. Mūsų siūlomos paslaugos apima nuo produkto stebėjimo rinkoje iki profesionalių konsultavimo paslaugų. Turime patirties net 54 specializuotose medicinos srityse, taigi projektus vykdome remdamiesi sukauptomis žiniomis.