Dažniausiai užduodami klausimai

PASIDALINK
1. Kodėl svarbu sekti reklamą?

Komunikacijos, reklamos, pardavimų srityje dirbantiems profesionalams ši informacija padeda greitai sekti visą reklamos pulsą: kur, kada, kokiu reguliarumu, dažnumu, kokiais formatais, kokios kampanijos šiuo metu vyksta, matyti kontekstą. Lygiai taip kaip sekame komunikaciją žiniasklaidoje, gaudami jos monitoringą, svarbu sekti ir reklamą.

 

Kitas svarbus aspektas – reklamos monitoringas veikia ir kaip auditas: padeda įsitikinti, kad reklamos buvo ištransliuota tiek, kiek planuota ir užsakyta.

2. Kuo svarbu fiksuoti reklamą ne tik TV, bet ir internete?

Neretai bendrovės taiko skirtingas reklamos strategijas, tad sekdami tik vieną kanalą, galite matyti nevisą vaizdą. Pvz., didžiausių reklamdavių ar aktyviausių prekės ženklų topai internete ir TV kanaluose stipriai skiriasi. Taip pat gali skirtis ir reklamos formatai, transliuojamos žinutės, visus šiuos pokyčius svarbu pastebėti, kad priimtumėte tinkamus verslo ir rinkodaros sprendimus.

 

Interneto reklamos rinka sudaro kone antra tiek, kiek reklama kitose medijose, 2021 m. – apie 100 mln. eurų, tad matyti išsamų reklamos ir auditorijos vaizdą internete, socialiniuose tinkluose yra itin svarbu.

 

Be to, svarbių tendencijų gali rastis ir kitose kanaluose – pvz., spaudoje, lauko reklamoje, kino reklamoje, tad šitus kanalus taip pat būtina stebėti.

3. Jeigu esu nedidelis rinkos žaidėjas – ar yra naudos iš reklamos monitoringo?

Reklamos monitoringas suteikia išsamios informacijos apie tai, ką veikia rinkodaros srityje jūsų konkurentai. Tai suteikia galimybę pamatyti, kaip atrodo Jūsų verslas, įmonė ar prekės ženklas bendrame kontekste, kaip atrodo Jūsų reklamos apimtys palyginti su konkurentais, kokias auditorijas pasiekiate.

 

Visa ši informacija padeda priimti geresnius verslo sprendimus, susijusius su pardavimų skatinimu, rinkodara, reklama, taip pat pasilyginti save su kitais rinkos žaidėjais.

 

Kadangi sekame daugiau kaip 113 sektorių ir per 4500 prekės ženklų, tai praktiškai kiekvienos srities įmonė gali pamatyti ir pasilyginti save su aktualiais rinkos dalyviais.

4. Kas naudojasi šia paslauga?

Įvairiomis reklamos monitoringo paslaugomis aktyviai naudojasi media planavimo agentūros, media leidėjai, reklamdaviai. Geresniems verslo sprendimams priimti ją pasitelkia ne tik didžiųjų reklamos rinkų dalyviai (telekomunikacijų, bankininkystės, mažmeninės prekybos, prekybos centrų, degalinių, draudimo, vaistinių, e-prekybos), bet ir mažesnių – veterinarijos, medicinos paslaugų, avalynės, aprangos, maisto, gėrimų ir kt. teikėjai. Taip pat ji tinka politinių reklamų stebėjimui.

5. Kaip sužinoti, ką šiuo metu reklamuoja konkurentai?

Vienas sparčiausių būdų – operatyvusis reklamos monitoringas.

 

Operatyvusis reklamos monitoringas padeda greitai sužinoti, ką šiuo metu reklamuoja konkurentai, kokias kampanijas vykdo, kokias žinutes ar akcijas transliuoja internete, radijuje, televizijoje ar spaudoje. Tai itin pravartu dinamiškose, greitai kintančiose rinkose, tokiose kaip telekomunikacijos, mažmeninė prekyba, e-prekyba, farmacija, kur svarbu operatyviai gauti informaciją ir greitai reaguoti į situaciją rinkoje.

 

Ši paslauga panaši į žiniasklaidos monitoringą - kasdien gaunate aiškų sąrašą, kas, kur, kada, ką, kaip reklamavo vakar.

6. Kas yra operatyvusis reklamos monitoringas?

Tai kasdienis darbo įrankis rinkodaros, komunikacijos, pardavimų srities specialistams, padedantis žinoti:

  • kur, kada ir kokiuose kanaluose reklamavosi Jūsų konkurentai ar Jūsų įmonė
  • kokias žinutes transliavo, kokiais kiekiais, kokiu formatu
  • kaip atrodė transliuota reklama

Operatyviojo reklamos monitoringo ataskaita pateikia stebimuose reklamos kanaluose transliuotą reklamą už vakar dieną. Esant poreikiui, papildomai siunčiamos xlxs ataskaitos su detalia informacija apie reklamos transliacijas ar skelbimus, dedami jos pavyzdžiai į serverį.

7. Kiek reklamai išleidžia mano konkurentai?

Reklamos monitoringas padeda stebėti, kokios yra gross reklamos išlaidos. Tokiu būdu gaunate informaciją, kiek gross išlaidų skiria reklamos užsakovai: pagal kategorijas, prekės ženklus, prekių ar paslaugų grupes, reklamdavius, kanalus.

 

Taip pat skelbiame didžiausių reklamdavių topus pagal kategorijas, prekės ženklų grupes ir kt.

8. Kokiuose kanaluose fiksuojate reklamą?

Fiksuojame televizijos, radijo, interneto, spaudos, lauko ir kino reklamos monitoringą. Tokiu būdu, gaunate panoraminį vaizdą praktiškai visos rinkoje cirkuliuojančios Jums aktualių sričių reklamos. Svarbu tai, jog užfiksuojame ir video reklamos turinį socialiniuose tinkluose.

 

Visas stebimų kanalų sąrašą galite pamatyti čia: Medijų sąrašas

9. Kiek kainuoja ši paslauga?

Kainos žirklės priklauso nuo užsakovo poreikių: kuo reikia dažnesnio, skubesnio, platesnio informavimo, tuo kaina didėja ir atvirkščiai, tipinių kanalų, kelių dienų reklamos monitoringo kaštai yra mažesni. Yra galimybė užsakyti vos vieno klipo stebėjimą arba visą duomenų bazę. Parašykite mums ir įvertinę Jūsų poreikius pateiksime kainos pasiūlymą

10. Kaip užsisakyti reklamos monitoringą?

Parašykite mums ir įvertinę Jūsų poreikius pateiksime Jums tinkamiausio produkto bei kainos pasiūlymą.