TNS LT pirmoji Lietuvoje galės įrodyti užsakovams tyrimo kokybę ir kontrolę

PASIDALINK

Daugiau informacijos:
Gytis Juodpusis
Direktorius
TNS LT
Tel. + 370 5210 6620
El. paštas Gytis.Juodpusis@kantar.com

PRANEŠIMAS SPAUDAI
2013 m. gruodžio 3 d., Vilnius

 

Didžiausia Lietuvoje rinkos ir žiniasklaidos tyrimų bendrovė TNS LT pirmoji pasiūlė tyrimų rinkoje seniai lauktą apčiuopiamą užtikrinimą, jog apklausa buvo atlikta laikantis visų atrankos taisyklių. Nuo šiol visus tiesioginio interviu būdu atliekamus tyrimus bendrovė vykdys ne tik interaktyviai, bet ir naudos GPS funkciją, kuri fiksuos, kur yra atliekamas interviu. Investicijos į šiuos įrankius sieks apie 100 000 litų. Šie kokybiniai reikalavimai įdiegti daugumoje tarptautinei kompanijai TNS priklausančių padalinių.

„Tikimės, šiuo sprendimu Lietuvos tyrimų rinkoje nustatysime naują tyrimų kokybės ir kontrolės kartelę, kuri taps pavyzdžiu ir kitoms tyrimų bendrovėms. Tyrimo užsakovams ypač aktuali informacija, kad buvo apklaustas ne tik reikalingas kiekis gyventojų, bet ir kad gyventojai buvo atrinkti laikantis griežtų atsitiktinės atrankos taisyklių. GPS funkcija mūsų tyrėjų kompiuteriuose leis fiksuoti laiką ir vietą, kur buvo atliktas tyrimo interviu. Tai suteiks galimybę užsakovams įsitikinti jo kokybe dar prieš gaunant tyrimo rezultatus“, – teigia TNS LT direktorius Gytis Juodpusis.

Nuo 2014 m. visi TNS LT apklausėjų tinklui priklausantys darbuotojai apklausoms naudos specialius planšetinius kompiuterius, kuriuose respondentams bus rodoma ne tik tekstinė informacija, bet diagramos ir kiti susiję vaizdai. Tokiu būdu ilgiau išlaikomas respondento dėmesys, jis nenuvargsta. Tai suteikia galimybę dar labiau pagerinti tyrimų kokybę, nes apklausiami žmonės galės daugiau koncentruotis į apklausą, tiksliau atsakyti į klausimus.

Tai tik viena iš daugelio taikomų priemonių, kurios užtikrina kompanijos atliekamų apklausų kokybę. TNS LT tyrimai visuose apklausos etapuose atitinka Tarptautinės visuomenės nuomonės apklausų ir rinkos tyrimų asociacijos bei Tarptautinių prekybos rūmų (ESOMAR ir ICC) tarptautinį kodeksą. Taip pat bendrovėje nuolat vykdoma griežta klausimynų ir apklausėjų darbo kokybės kontrolė. Visa TNS LT duomenų rinkimo sistema – kompiuterizuota. Tai leidžia iki minimumo sumažinti žmogiškųjų klaidų skaičių.

Didžiausia Lietuvoje rinkos ir žiniasklaidos tyrimų bendrovė TNS LT priklauso tarptautinei kompanijai TNS. TNS turi sukaupusi daugiau nei 60 metų patirtį rinkos tyrimų ir įžvalgų srityje. Jos atstovybės įsikūrusios daugiau nei 80-yje pasaulio šalių – Europoje, Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione, Afrikoje ir Viduriniuose Rytuose. Kompanija TNS priklauso vienai didžiausių pasaulyje įžvalgų, informacijos ir konsultacijų grupių „Kantar“.

„Kantar“ pavaldi komunikacijos paslaugų grupei WPP. Vienydama 13 specializuotų kompanijų sugebėjimus ir patirtį, grupė siekia teikti išskirtines ir pokyčiams įkvepiančias įžvalgas tarptautinei verslo bendruomenei ir būti šios srities lyderiu. Grupė veikia 100 šalių ir jungia beveik 29 tūkst. tyrimų ir konsultacijų specialistų. Grupės paslaugomis naudojasi daugiau nei pusė kompanijų, patenkančių į „Fortune“ 500 didžiausių.