TNS LT: Futbolo čempionas prikaustė 68,6 proc. šalies gyventojų dėmesį

PASIDALINK

Daugiau informacijos:
Lina Petraitienė
Projektų vadovė
TNS LT
Tel. + 370 5 210 6600
El. paštas Lina.Petraitienė@kantar.com

PRANEŠIMAS SPAUDAI
2014 m. liepos 16 d., Vilnius

 

Nuo pat ką tik pasibaigusio Pasaulio futbolo čempionato starto, daugiausiai žiūrovų prie televizorių ekranų pritraukė finalinės Vokietijos ir Argentinos komandų rungtynės. Jas bent trumpam buvo įsijungę 24,7 proc. arba daugiau nei 700 tūkst. žiūrovų, o vidutinė šių rungtynių auditorija (reitingas) siekė 11,7 proc. Lietuvos gyventojų. Tai parodė didžiausios Lietuvoje rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos TNS LT TV auditorijos tyrimo duomenys.

„Komandos, kurios prie televizorių ekranų sutraukė daugiausiai Lietuvos žiūrovų buvo Argentina, Vokietija ir Brazilija. Vidutiniškai rungtynes, kuriose žaidė bent viena iš šių komandų, stebėjo apie 358 tūkst. žiūrovų. Rungtynes, kuriose žaidė dvi iš minėtų komandų vidutiniškai stebėjo apie 587 tūkst. Lietuvos gyventojų“, – teigė TNS LT projektų vadovė Lina Petraitienė.

Taip pat daugiausiai žiūrovų sulaukusios rungtynės buvo pusfinalio kovos tarp Argentinos ir Nyderlandų bei Brazilijos ir Vokietijos. Jas bent trumpam buvo įsijungę 16,4 proc. ir 16,5 proc. arba apie 470 tūkst. žiūrovų.

Mažiausiai žiūrimos čempionato rungtynės, transliuotos vėlyvą naktį, vyko tarp Japonijos ir Dramblio Kaulo kranto komandų. Jas stebėjo vos 0,8 proc. Lietuvos gyventojų.

Iš viso futbolo čempionatą per LRT Televiziją ir LRT kultūrą pamatė 68,6 proc. arba 1954 tūkst. Lietuvos gyventojų.

Didžiausia Lietuvoje rinkos ir žiniasklaidos tyrimų bendrovė TNS LT priklauso tarptautinei kompanijai TNS. TNS turi sukaupusi daugiau nei 60 metų patirtį rinkos tyrimų ir įžvalgų srityje. Jos atstovybės įsikūrusios daugiau nei 80-yje pasaulio šalių – Europoje, Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione, Afrikoje ir Viduriniuose Rytuose. Kompanija TNS priklauso vienai didžiausių pasaulyje įžvalgų, informacijos ir konsultacijų grupių „Kantar“.

„Kantar“ grupė, vienydama 13 specializuotų kompanijų sugebėjimus ir patirtį, teikia išskirtines ir pokyčiams įkvepiančias įžvalgas tarptautinei verslo bendruomenei bei siekia būti šios srities lyderiu. Grupė veikia 100 šalių ir jungia beveik 29 tūkst. tyrimų ir konsultacijų specialistų. Grupės paslaugomis naudojasi daugiau nei pusė kompanijų, patenkančių į „Fortune“ 500 didžiausių bendrovių sąrašą.