TNS LT apyvarta pernai padidėjo 17 proc.

PASIDALINK

Daugiau informacijos:
Gytis Juodpusis
Direktorius
TNS LT
Tel. + 370 210 6620
El. paštas Gytis.Juodpusis@kantar.com

PRANEŠIMAS SPAUDAI
2013 m. gegužės 31 d., Vilnius

 

Per praėjusius metus rinkos ir žiniasklaidos tyrimų bendrovės TNS LT apyvarta pasiekė 8,97 mln. litų. Tai 17 proc. daugiau nei 2011 m., kuomet ji sudarė 7,6 mln. litų. Tuo tarpu praėjusių metų bendrovės grynasis pelnas siekė 0,38 mln. litų ir buvo 6,6 proc. didesnis nei prieš metus. Į valstybės biudžetą TNS LT sumokėjo 2,76 mln. litų mokesčių.

„Mūsų pajamų augimą lėmė atskirų įmonių užsakymu atliekami tyrimai bei konsultacinė veikla. Šios veiklos dalis mūsų teikiamų paslaugų portfelyje nuolat auga. Viena iš įmonės veiklų yra TV auditorijos tyrimai, todėl svarbiu praėjusių metų iššūkiu tapo analoginės antžeminės televizijos išjungimas. Šiam pokyčiui ruošėmės ne vienerius metus, o bendra investicijų suma TV metrų atnaujinimui viršijo 1 mln. litų“, – teigia tyrimų bendrovės TNS LT direktorius Gytis Juodpusis.

2012 m. ir toliau buvo plečiamas įmonės apklausų atlikėjų tinklas. Pernai jis tapo didžiausiu interviuotojų tinklu Lietuvoje. Tai leido ypač sėkmingai atlikti ir Europos Komisijos inicijuojamą „Eurobarometer“ viešosios nuomonės tyrimą.

TNS LT priklauso tarptautinei tyrimų kompanijai TNS Global, kuri turi sukaupusi daugiau nei 60 metų patirtį rinkos tyrimų ir įžvalgų srityje. TNS atstovybės yra įsikūrusios daugiau nei 80-yje pasaulio šalių Europoje, Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione, Afrikoje ir Viduriniuose Rytuose. Kompanija TNS priklauso vienai didžiausių pasaulyje įžvalgų, informacijos ir konsultacijų grupių „Kantar“.

„Kantar“ – viena didžiausių pasaulyje įžvalgų, informacijos ir konsultacijų grupių, priklausanti komunikacijos paslaugų grupei WPP. Vienydama 13 specializuotų kompanijų sugebėjimus ir patirtį, grupė siekia teikti išskirtines ir pokyčiams įkvepiančias įžvalgas tarptautinei verslo bendruomenei ir būti lyderiu šioje srityje. Grupė veikia 100 šalių ir jungia beveik 29 tūkst. tyrimų ir konsultacijų specialistų. Grupės paslaugomis naudojasi daugiau nei pusė kompanijų, patenkančių į „Fortune“ 500 didžiausių.