Pradedama stebėti ir internetinės televizijos auditorija

PASIDALINK

Daugiau informacijos:
Lina Petraitienė
Projektų vadovė
TNS LT
Tel. + 370 5 210 6600
El. paštas Lina.Petraitienė@kantar.com

PRANEŠIMAS SPAUDAI
2013 m. birželio 25 d., Vilnius

 

Viena iš didžiausių pasaulyje įžvalgų, informacijos ir konsultacijų grupių „Kantar“, kuriai priklauso ir Lietuvoje veikianti kompanija TNS LT, pradės vertinti internetinės TV auditoriją skirtingose mobiliosiose platformose. Šis sprendimas leis transliuotojams ir reklamos užsakovams vertinti TV laidų ir reklamų žiūrimumą virtualioje erdvėje ne tik kompiuteriuose, bet ir mobiliuosiuose įrenginiuose.

Kol kas ši tyrimų sistema BARB (ang. Broadcasters‘ Audience Research Board / Transliuotojų auditorijos tyrimų asociacija) užsakymu pradėta diegti Jungtinėje Karalystėje. Tačiau šį sprendimą bus galima įgyvendinti ir Lietuvoje bei kitose šalyse, kur TNS vykdo TV metrų tyrimą.

Vykdant šį tyrimą TV žiūrimumas stebimas ir fiksuojamas kompiuteriuose bei mobiliosiose platformose – išmaniuosiuose telefonuose ir planšetiniuose kompiuteriuose. TV turinio žiūrimumą kompiuteriuose ir mobiliuose įrenginiuose fiksuoja specialus programinis sprendimas - VirtualMeter.

TNS LT priklauso tarptautinei tyrimų kompanijai TNS Global, kuri turi sukaupusi daugiau nei 60 metų patirtį rinkos tyrimų ir įžvalgų srityje. TNS atstovybės yra įsikūrusios daugiau nei 80-yje pasaulio šalių  Europoje, Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione, Afrikoje ir Viduriniuose Rytuose. Kompanija TNS priklauso vienai didžiausių pasaulyje įžvalgų, informacijos ir konsultacijų grupių „Kantar“.

„Kantar“ – viena didžiausių pasaulyje įžvalgų, informacijos ir konsultacijų grupių, priklausanti komunikacijos paslaugų grupei WPP. Vienydama 13 specializuotų kompanijų sugebėjimus ir patirtį, grupė siekia teikti išskirtines ir pokyčiams įkvepiančias įžvalgas tarptautinei verslo bendruomenei ir būti lyderiu šioje srityje. Grupė veikia 100 šalių ir jungia beveik 29 tūkst. tyrimų ir konsultacijų specialistų. Grupės paslaugomis naudojasi daugiau nei pusė kompanijų, patenkančių tarp „Fortune“ 500 didžiausiųjų.