Beveik milijonas žiūrovų įsijungė nacionalinės „Eurovizijos“ atrankos transliacijas

PASIDALINK

Šeštadienį  vykusį „Eurovizijos“ nacionalinės atrankos „Pabandom iš naujo!“ finalą bent trumpam įsijungė apie beveik 600  tūkst. žiūrovų arba kas penktas Lietuvos gyventojas.  Iš viso atrankos transliacijas stebėjo 986,5 tūkst. žiūrovų. Tiesiogiai per LRT TELEVIZIJĄ transliuotos laidos finalo konsoliduotas reitingas, išankstiniais duomenimis, siekė  11,5 procento.

 

Įsijungė kas penktas

 

„Lietuvos gyventojams rūpėjo, kas mums atstovaus tarptautiniame konkurse – jei pirmas keturias laidas žiūrėjo šeštadalis, nacionalinės atrankos finalą įsijungė kas penktas šalies gyventojas, daugiau nei pernykštį. Nuo metų pradžios iki eurovizinio savaitgalio tai buvo viena žiūrimiausių TV laidų, o kalbant apie progines arba nereguliarias laidas, pati populiariausia“, – sako „Kantar“ media tyrimų ir įžvalgų vadovė Lina Petraitienė.

 

Dėl teisės atstovauti Lietuvai didžiajame „Eurovizijos“ konkurse šalies finale varžėsi 10 dalyvių: Mario Junes, Moon Bee, Justė Kraujelytė, Paulina Paukštaitytė, Beatrich, Rūta Mur, „Il Senso“, Petunija, Gabrielius Vagelis ir Monika Linkytė.

 

„Eurovizijos“ žiūrovų ir komisijos balsai išsiskyrė  – pirmieji favoritu išrinko Rūtą Mur, tuo tarpu komisija – Moniką Linkytę. Jai pagal atrankos taisykles ir atiteko vienintelis bilietas į didįjį Europos dainų konkursą. Lietuvai didžiojoje „Eurovizijos“ scenoje ji atstovaus šaliai su etno motyvų turinčia daina „Stay“.

 

Palyginimui, praėjusių metų nacionalinės atrankos finalo reitingas siekė 10 proc., o bent trumpam transliaciją buvo įsijungę beveik 500 tūkst. Lietuvos gyventojų. 

 

Tarptautinis dainų konkursas „Eurovizija“ vyks š. m. gegužės 9-13 dienomis. Pergalę pernai pelnė Ukrainos atstovai, tačiau dėl šalyje vykstančio karo renginys vyks Jungtinėje Karalystėje, Liverpylyje. Ten susirungs 37 šalių atstovai.

 

Apie „Kantar“
 

„Kantar“ yra viena didžiausių pasaulyje duomenų, įžvalgų ir konsultacijų bendrovių, vienijanti specialistus daugiau nei 90 šalių.  „Kantar“ yra ekspertai media vartojimo, inovacijų, prekės ženklų, komunikacijos, vartotojų elgsenos ir kitose srityse.  

 

Daugiau informacijos:

 

Lina Petraitienė

„Kantar“ Media tyrimų ir įžvalgų vadovė

T   +370 5210 6630

E   Lina.Petraitiene@kantar.com