AUDITORIJŲ MATAVIMO KOALICIJA (AMC)
PRADĖJO VEIKLĄ, SIEKDAMA NEPRIKLAUSOMO, SKAIDRAUS IR SĄŽININGO AUDITORIJOS MATAVIMO EUROPOJE
AMC padės nustatyti ir palaikyti profesinius standartus Europos žiniasklaidos rinkoje
Paryžius, 2025 m. sausio 28 d.: Šiandien pagrindinės Europos Jungtinės Industrijos Komitetų (JICs), Žiniasklaidos Savininkų Komitetų (MOCs) ir profesionalių tyrimų bendrovių organizacijos paskelbė, kad suvienys jėgas ir sukurs Auditorijų Matavimo Koaliciją (AMC).
AMC bus unikalus balsas Europos reguliavimo institucijoms visais klausimais, susijusiais su auditorijų matavimu, atsižvelgiant į Europos Žiniasklaidos Laisvės Akto priėmimą – pirmąją tokio pobūdžio teisės aktų bazę, reglamentuojančią auditorijų matavimą. Šis aktas įsigaliojo 2024 m. gegužės 7 d., o naujos taisyklės bus taikomos nuo 2025 m. rugpjūčio 8 d.
Pagrindiniai AMC tikslai:
● Atstovauti organizacijoms, veikiančioms auditorijų matavimo sektoriuje, kai kalbama apie viešosios politikos ir reguliavimo pokyčius.
● Tapti tarptautiniu žinių ir informacijos šaltiniu auditorijų matavimo klausimais dialoguose su reguliavimo institucijomis, viešosiomis institucijomis ir kitais industrijos dalyviais.
● Remti tarptautinį praktinį suderinimą, kylantį iš reglamentavimo reikalavimų.
Prieš oficialų įkūrimą AMC veikė kaip laikinoji koalicija nuo 2017 m., siekdama nustatyti ir palaikyti profesinius standartus auditorijų matavimo srityje Europoje. AMC steigėjai yra „Médiamétrie“ (Prancūzija), Rumunijos Auditorijų Matavimo Asociacija (ARMA) ir MMS (Švedija), taip pat tyrimų bendrovės „Nielsen“, „Kantar Media“ ir „GfK“.
Kiti prisijungę nariai: AGF - Videoforschung GmbH (Vokietija), CIM (Belgija), „Danske Medier Research“ (Danija), „Finnpanel“ (Suomija), „Mediapulse AG für Medienforschung“ (Šveicarija), NMO (Nyderlandai), Norvegijos MOC (Norvegija), WEMF (Šveicarija), „Comscore“, „Gemius“ ir „Ipsos“.
AMC prezidentas Yannick Carriou teigė: „Europos reguliuotojai pripažino tikslaus ir nešališko auditorijų matavimo svarbą, kaip numatyta Europos Žiniasklaidos Laisvės Akte. Kiti neseniai priimti reglamentai taip pat pabrėžia tikslaus ir objektyvaus matavimo būtinybę ir svarbą.
„Auditorijų Matavimo Koalicija (AMC) oficialiai įkurta, siekiant struktūrizuoti bendradarbiavimą tarp beveik 20 matavimo organizacijų ir paslaugų teikėjų iš visos ES su politikos formuotojais ir reguliuotojais ES bei nacionaliniu lygiu.
„Man didelė garbė būti paskirtam pirmuoju šios naujos asociacijos prezidentu. Esu pasiryžęs užtikrinti, kad AMC taptų pagrindiniu partneriu visiems žiniasklaidos ir reklamos ekosistemos dalyviams bei politikos formuotojams.“
AMC daugiausia dėmesio skirs pagrindinėms politikos sritims, įskaitant nepriklausomo auditorijų matavimo pripažinimą ES teisėje, taip pat visus su tuo susijusius valdymo standartus, kurių tikisi pagrindiniai rinkos dalyviai, tokie kaip leidėjai, reklamuotojai, kultūros industrijos atstovai ir viešosios institucijos.
Apie Auditorijų Matavimo Koaliciją
Auditorijų Matavimo Koalicija – tai auditorijų matavimo srities sektoriaus asociacija. AMC sudaro Jungtiniai Industrijos Komitetai (JICs) ir tyrimų įmonės.
Dešimtmečius AMC nariai aptarnavo Europos rinkas, užtikrindami, kad tiek tradicinių, tiek skaitmeninių leidėjų ir transliuotojų aktyvių naudotojų (auditorijos) skaičius būtų tinkamai išmatuotas. Auditorijų matavimas yra Europos žiniasklaidos industrijos pagrindas, suteikiantis neįkainojamų įžvalgų apie žiniasklaidos vartojimo tendencijas. Be to, tai padeda viešųjų paslaugų žiniasklaidai įvykdyti savo užduotis ir padeda reklamuotojams bei viešosioms institucijoms priimti reikalingus sprendimus.
Kontaktai spaudai
Svetainė: https://audiencemeasurementcoalition.eu/
El. paštas: info@audiencemeasurementcoalition.eu