„Kantar“ bendradarbiaus su „Repsense“: pirmąsyk bus galima stebėti visą komunikaciją nuo reklamos iki paieškos

PASIDALINK

Pasaulinė duomenų, įžvalgų ir konsultavimo paslaugų lyderė „Kantar“ ir duomenų analizės bendrovė „Repsense“ skelbia apie strateginį bendradarbiavimą. Apjungusios jėgas ir patirtį, pirmą kartą rinkoje jos klientams pasiūlys galimybę stebėti ir matuoti visą komunikaciją. Nuo reklamos matavimo, komunikacijos žiniasklaidoje iki paieškos rezultatų stebėjimo.

 

Verslas iki šiol susidurdavo su itin opiu klausimu – panoraminio komunikacijos stebėjimo stoka. Dauguma matavimo įrankių suteikdavo prieigą prie dalies duomenų ir nepateikdavo jų tarpusavio sąveikos bei viso vaizdo iš paukščio skrydžio. Taip pat žiniasklaidos ir reklamos stebėjimo duomenys nebuvo integruoti su paieškomis internete bei kitomis reputacijos matavimo metrikomis. 

 

Padės priimti pamatuotus sprendimus

 

Pasak „Kantar“ direktoriaus Gyčio Juodpusio, apjungus reputacijos valdymo ir visos komunikacijos stebėseną, įmonės gaus vertingų įžvalgų ir panoraminį komunikacijos vaizdą.

 

„Norint priimti pamatuotus ir operatyvius verslo sprendimus, rinkai reikia matyti visą komunikacijos  vaizdą: ne vien tai, kas buvo transliuota reklamoje, žiniasklaidoje, socialiniuose tinkluose – verslui svarbu žinoti, ar tas žinutes auditorija pastebėjo. Galiausiai – kaip visos šios investicijos į medijas virsta vartotojų paieškomis internete, reakcijomis. Apjungus mūsų pajėgas, klientas pirmą kartą Lietuvos istorijoje gaus integruotą prieigą prie svarbių reputacijos rodiklių visose medijose ir paieškų rezultatuose“, – sakė G. Juodpusis.

 

Apjungs per 100 įvairių metrikų

 

Naujasis įrankis apjungs daugiau kaip 100 įvairių metrikų. Bus sujungta informacija iš „Kantar“ naudojamų matavimo ir stebėjimo įrankių: reklamos matavimas TV, internete, radijuje, spaudoje, kine ir lauko reklamoje, taip pat komunikacija žiniasklaidoje (TV kanalai, naujienų agentūros, portalai, nacionalinė, regioninė, specializuoti laikraščiai, žurnalai, savaitraščiai, radijas), socialinių tinklų stebėsena, taip pat „Repsense“ teikiamas reputacijos stebėjimas pagal paieškų rezultatus. Pastarasis apima 86 kriterijus, padedančius stebėti, kaip verslą mato tikslinės auditorijos: darbuotojai, klientai, reguliatoriai ir kt.

 

„Džiaugiamės galėdami suvienyti jėgas su „Kantar“ ir pasiūlyti išsamų paslaugų paketą, kurio labai trūksta mūsų rinkoje. Įmonių reputacija atlieka lemiamą vaidmenį šiandieniniam vartotojui, o tai lemia verslo (ne)sėkmę. Šis bendradarbiavimas suteiks mūsų klientams galimybę pasinaudoti reputacijos valdymo ir duomenimis pagrįstų įžvalgų paketu ir leis įmonėms lengviau valdyti savo įvaizdį, pritraukti tikslinę auditoriją ir išlikti pranašesniems už konkurentus“, – teigia „Repsense“ direktorius Mykolo Katkaus.

 

Padės lengviau stebėti visą komunikaciją

 

„Konsultuodami klientus, dažnai susiduriame su situacija, kai reklamos ir ryšių su visuomene komunikacija organizacijoje yra atskirtos į komandas, o rezultatų rodiklių stebėjimas tarpusavyje ne visada yra sustyguotas. Mažesnėse ir vidutinio dydžio organizacijose būna, kad reputacijos valdymo funkcija priskirta „ant dviejų kėdžių sėdinčiam žmogui“, pvz. marketingo specialistui, personalo žmogui. Todėl vaizdas iš paukščio skrydžio leis vadovams lengvai stebėti savo kompanijos rezultatus, ir pasilyginti su rinkos vidurkiais“, – sakė Deividas Butkus, „Kantar“ reputacijos matavimo medijose vadovas.

 

Komunikacijos ar rinkodaros profesionalai savo ruožtu galės eiti į kiekvieno rodiklio analizės įrankius ir nagrinėti savo kompanijos bei konkurentų rodiklius, kuriais remiantis imsis atitinkamų veiksmų juos gerinti.

 

 

Į reputacijos stebėjimą įtrauks ir reklamos duomenis

 

Kolegai antrina ir reklamos stebėsenos ekspertė Giedrė Juronienė,  „Kantar“ media ir reklamos monitoringo tyrimų vadovė.

 

„67% rinkodaristų prisipažįsta, kad sudėtinga matyti panoraminį reklamos skaitmeniniuose kanaluose vaizdą, nes yra tam tikrų aklųjų dėmių. O poreikiai gana konkretūs: matyti visus reklamos kampanijos elementus, nesvarbu, kokiose platformose – TV, radijo, internete – jie transliuojami. Įskaitant ir socialinius tinklus, „Facebook“, „YouTube“, „Instagram“. Taip pat įvertinti auditorijos persidengimą, pamatyti kaip skiriasi klipai transliuojami TV ir kokie – internete. Greta šių aspektų, svarbus fiksavimo greitis, ypač tokiose konkurencingose srityse kaip mažmeninė prekyba, telekomunikacijos, finansų rinkos, kur tenka sparčiai reaguoti į konkurentų veiksmus. Visus šiuos dalykus mes jau fiksuojame ir matuojame“, – sakė G. Juronienė.

 

Suteiks įžvalgų dėl reputacinių grėsmių ar galimybių

 

„Repsense“ variklis nuolat stebi 95 sektorių 165 šalyse reputaciją internete, tai leidžia suteikti tikslią konkretaus verslo poziciją rinkoje ir apskaičiuoti reputacines metrikas. Taip pat anksti pagauna negatyvius signalus, keliančius grėsmę reputacijai ir duoda įžvalgų, kur reikalinga imtis veiksmų.

 

Pasak D. Butkaus, ši partnerystė klientams padės atrasti ryšius tarp proaktyvios ir reaktyvios komunikacijos, socialinio triukšmo ir tikslinių grupių susidomėjimo paieškos varikliuose. Ataskaitose klientai ras ne tik rinkos vidurkius ir pasilyginimą su konkurentais, bet ir konkrečias įžvalgas, padedančias gerinti veiklos rezultatus.

 

Bendrovė „Repsense“, žinoma dėl savo pažangių reputacijos valdymo sprendimų, suteiks klientams holistinį požiūrį į jų reputacijos internete stebėseną, valdymą ir gerinimą. Naudodama pažangius algoritmus ir duomenų analitiką, „Repsense“ leidžia įmonėms stebėti savo įvaizdį internete, gauti vertingų įžvalgų, nustatyti galimą riziką ir imtis aktyvių priemonių, kad apsaugotų ir sustiprintų savo prekės ženklo reputaciją.

 

Matys ryšį tarp investicijų ir auditorijos reakcijos

 

Bendradarbiavimas leis klientams stebėti ir suprasti komunikacijos poveikį ne tik fiksuojant paskelbtą turinį, bet ir matyti ryšį tarp komunikacijos priemonių išlaidų bei realaus auditorijos įsitraukimo, siekiant sukurti ilgalaikę tvirtą reputaciją internete. Bendro produkto naudotojai galės sekti daug įvairių rodiklių: nuo reklamos išlaidų, paminėjimų ir auditorijos pasiekiamumo iki susidomėjimo, unikalaus „Repsense“ reputacijos vertinimo indekso, prekės ženklo atrandamumo ir bendro vaizdo, kaip kiekvienas pėdsakas internete keičia prekės ženklo įvaizdį.

 

Apie „Kantar“

„Kantar“ yra viena didžiausių pasaulyje duomenų, įžvalgų ir konsultacijų bendrovių, vienijanti specialistus daugiau nei 90 šalių. „Kantar“ yra ekspertai inovacijų, prekės ženklų, komunikacijos, vartotojų elgsenos ir kitose srityse. Savo klientams bendrovė padeda identifikuoti svarbiausius jų veiklos aspektus, atskleisti dar neišnaudotą potencialą ar pastebėti kritinius momentus bei tinkamai į juos reaguoti.

 

Apie „Repsense“

 

„Repsense“ yra sparčiai auganti analitikos bendrovė, kuri naudoja duomenų mokslą, tyrimus ir dirbtinio intelekto modelį, kad pagerintų pirmaujančių pasaulio įmonių prekės ženklo reputaciją. Tai technologijomis besidominčių ir apdovanojimus pelniusių komunikacijos ekspertų, kuriems nusibodo tradiciniai būdai, kuriais prekių ženklai matuoja savo poveikį internete, sumanymas. Visą „Repsense“ žvaigždžių komandą sudaro duomenų ir dirbtinio intelekto mokslininkai, tyrėjai, reputacijos ir SEO specialistai, turintys vidutiniškai 17 metų patirtį atitinkamose srityse.