TNS LT: šiais metais daugiausiai reklamavosi mobiliojo ryšio prekės ženklai

PASIDALINK

Daugiau informacijos:
Giedrė Juronienė
Reklamos monitoringo vadovė
TNS LT
Tel. + 370 5210 6631
El. paštas Giedre.Juroniene@tns.lt

PRANEŠIMAS SPAUDAI
2014 m. gruodžio 9 d., Vilnius

Didžiausios Lietuvoje rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos TNS LT atlikta reklamos monitoringo analizė parodė, kad 2014 m. sausio-rugsėjo mėnesiais labiausiai didėjo mobiliojo ryšio operatorių reklamos gross išlaidos – 104 proc., prekės ženklų kiekis šiame sektoriuje paaugo 65 proc. Aktyviausiai šiemet reklamuojamas prekės ženklas – „Credit24“.

2014 m. taip pat didėjo mineralinio vandens ir gaiviųjų gėrimų (27 proc.), duonos ir miltų gaminių (17,5 proc.), automobilių (14 proc.) prekių ženklų kiekis. Alkoholinių gėrimų gamintojų padaugėjo tris kartus mažiau nei nealkoholinių – 8 proc.

Ryškesnis prekės ženklų sumažėjimas per 2014 m. sausį–rugsėjį pastebėtas žuvies ir jos gaminių sektoriuje, (19 proc.), buities higienos (16 proc.), vaistinių ir medicinos institucijų (12 proc.) bei pieno produktų (11,5 proc.). Taip pat sumažėjo medikamentų (8 proc.), prekybos tinklų ir centrų (7 proc.), finansų institucijų (5 proc.) prekės ženklų. 

 „Jau kelerius metus dažniausiai reklamuojamu prekės ženklu išlieka mažmeninės prekybos tinklas „Maxima”. Tačiau per pirmus devynis šių metų mėnesius „Maxima“ prekės ženklą reklamų kiekiu aplenkė greitojo kredito paslaugas pristatantis prekės ženklas „Credit24“. Į TOP 5-tuką dažniausiai reklamuojamų žiniasklaidoje prekės ženklų jau šeštus metus patenka „Tele2“. Šiemet taip pat dažniau buvo galima pamatyt ar išgirsti „Iki“, „Akropolio“, „Pildyk“, „Perlo“, „SMScredit.lt“, „Bitės“, „Norfos“ reklamas, lyginant su kitais prekės ženklais“, – teigė TNS LT Reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.

2014 m. buvo galima pastebėti, kad reklamos kampanijas pradėjo jau pažįstami prekės ženklai, kurie praeitais metais neskyrė lėšų reklamai („Mokilizingas“, „Skittles“, „Hepaxan). Aktyviai savo prekės ženklą šiemet reklamavo ir mažiau girdėti ženklai tokie, kaip „Dolmen“, „Herbion“, „Scholl“, „Mega Red“, „Jonė“, „Sip“, „Proenzi“, „Cappy“, „Urilive“, „Skanėsis“ ir kiti.

Ankstesniais metais buvę kai kurie ganėtinai aktyvūs prekių ženklai 2014 m. žiniasklaidoje išvis nepastebėti – „Twix“, „Algida“, „Grany“, „Dirol“, „Auksovokas.lt“, „Tide“, „Woolite“, „Septolete“ ir kiti.

Didžiausia Lietuvoje rinkos ir žiniasklaidos tyrimų bendrovė TNS LT priklauso tarptautinei kompanijai TNS. TNS turi sukaupusi daugiau nei 60 metų patirtį rinkos tyrimų ir įžvalgų srityje. Jos atstovybės įsikūrusios daugiau nei 80-yje pasaulio šalių – Europoje, Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione, Afrikoje ir Viduriniuose Rytuose. Kompanija TNS priklauso vienai didžiausių pasaulyje įžvalgų, informacijos ir konsultacijų grupių „Kantar“.

„Kantar“ grupė, vienydama 13 specializuotų kompanijų sugebėjimus ir patirtį, teikia išskirtines ir pokyčiams įkvepiančias įžvalgas tarptautinei verslo bendruomenei bei siekia būti šios srities lyderiu. Grupė veikia 100 šalių ir jungia beveik 29 tūkst. tyrimų ir konsultacijų specialistų. Grupės paslaugomis naudojasi daugiau nei pusė kompanijų, patenkančių į „Fortune“ 500 didžiausių bendrovių sąrašą.

*GROSS – tai reklamos skelbimo žiniasklaidoje išlaidos, skaičiuojamos naudojant oficialius žiniasklaidos tiekėjų kainininkus, neatsižvelgiant į jokias galimas apimties ar kitas nuolaidas, kurias žiniasklaidos tiekėjai gali suteikti reklamos užsakovams.

Programavimo darbai: WEBGuru