TNS LT: Didžiausi „Eurovizijos“ fanai Baltijos šalyse yra estai

PASIDALINK

Daugiau informacijos:
Lina Petraitienė
Projektų vadovė
TNS LT
Tel. + 370 5 210 6600
El. paštas Lina.Petraitienė@kantar.com

PRANEŠIMAS SPAUDAI
2014 m. gegužės 16 d., Vilnius

 

Tarptautinis „Eurovizijos“ dainų konkursas daugiausiai dėmesio, lyginant Baltijos šalis, sulaukė Estijoje. „Eurovizijos“ pusfinalyje, kuriame pasirodė estė, vidutinė auditorija (reitingas) siekė net 20 proc. visų šios šalies gyventojų. Mūsų šalį atstovavusios Vilijos Matačiūnaitės pasirodymą pusfinalio scenoje stebėjo apie 14 proc. Lietuvos gyventojų, tuo metu latviai savo išrinktą grupę palaikė mažiausiai – jų dainos klausėsi vos 11 proc. Latvijos gyventojų. Tai parodė didžiausios Lietuvoje rinkos ir žiniasklaidos tyrimų bendrovės TNS LT duomenys.

„Estai pasižymėjo ne tik savo atstovės pasirodymo palaikymu, bet ir domėjimusi apskritai visais „Eurovizijos“ etapais. Finalinį konkurso koncertą, nors jame nedalyvavo nei vienas Baltijos šalių atstovas, žiūrėjo 12,1 proc. estų. Lietuvoje „Eurovizijos“ finalą stebėjo 9,3 proc. mūsų šalies gyventojų, Latvijoje – 7,5 proc. Latvijos gyventojų“, – teigia TNS LT projektų vadovė Lina Petraitienė.

Mažiausiai žiūrovų visose šalyse susilaukė pusfinaliai, kuriuose nedalyvavo atitinkamos šalies atstovas. Pirmąjį pusfinalį, kuriame nedalyvavo Vilija, žiūrėjo 6,9 proc. lietuvių. Tuo metu antrąjį, kuriame nepasirodė Latvijos ir Estijos dainininkai, buvo įsijungę 3,9 proc. latvių ir 9,4 proc. estų.

Didžiausia Lietuvoje rinkos ir žiniasklaidos tyrimų bendrovė TNS LT priklauso tarptautinei kompanijai TNS. TNS turi sukaupusi daugiau nei 60 metų patirtį rinkos tyrimų ir įžvalgų srityje. Jos atstovybės įsikūrusios daugiau nei 80-yje pasaulio šalių – Europoje, Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione, Afrikoje ir Viduriniuose Rytuose. Kompanija TNS priklauso vienai didžiausių pasaulyje įžvalgų, informacijos ir konsultacijų grupių „Kantar“.

„Kantar“ grupė, vienydama 13 specializuotų kompanijų sugebėjimus ir patirtį, teikia išskirtines ir pokyčiams įkvepiančias įžvalgas tarptautinei verslo bendruomenei bei siekia būti šios srities lyderiu. Grupė veikia 100 šalių ir jungia beveik 29 tūkst. tyrimų ir konsultacijų specialistų. Grupės paslaugomis naudojasi daugiau nei pusė kompanijų, patenkančių į „Fortune“ 500 didžiausių bendrovių sąrašą.