TNS LT: Didžiąsias metų šventes lietuviai leido prie televizorių

PASIDALINK

Daugiau informacijos:

Lina Petraitienė

Projektų vadovė

TNS LT

Tel. +370 5210 6600

El. paštas: Lina.Petraitienė@kantar.com

PRANEŠIMAS SPAUDAI                                                              

2016 m. sausio 6 d., Vilnius 

Kalėdos, Naujųjų metų sutiktuvės ir visas šventinis laikotarpis ir vėl išsiskyrė itin aukštais televizijos žiūrimumo rodikliais. TNS LT atliktas televizijos auditorijos tyrimas parodė, kad daugiausiai laiko prie televizijos ekranų šiemet šventiniu laikotarpiu šalies gyventojai praleido trečiąją naujųjų metų dieną, kurią vienas gyventojas vidutiniškai 5 valandas ir 8 minutes skyrė TV programų žiūrėjimui.

 

Nedaug pagal gyventojų prie televizoriaus praleistą laiką atsiliko ir antroji 2016 m. diena bei praėjusių metų gruodžio 27 d.. Šiomis šventinio laikotarpio dienomis televizijos žiūrėjimui vidutiniškai vienas gyventojas skyrė apie 5 valandas. Paskutinę 2015 m. dieną vienas šalies gyventojas vidutiniškai televiziją žiūrėjo 4 valandas ir 54 minutes, 7 minutėmis ilgiau nei pasitinkant praėjusius metus.

 

Šventiniu laikotarpiu prie televizoriaus lietuviai praleido gerokai daugiau laiko nei įprastai praėjusiais metais. Per darbo dieną vienas gyventojas su televizija 2015 m. vidutiniškai praleido 3 valandas ir 27 minutes, savaitgalio dienomis – 3 valandas ir 52 minutes.

 

Populiariausia Naujųjų metų išvakarių ir pirmosios metų dienos programa šiemet tapo pramoginė naujametinė LNK kanalo laida „Operacija anekdotai ir kiti Naujųjų metų nuotykiai“, kurią stebėjo 13,5 proc. Lietuvos gyventojų. Antroje vietoje atsidūrė paskutinės 2015 m. LNK žinios. Jas žiūrėjo daugiau nei dešimtadalis (11,8 proc.) šalies gyventojų. Trečioje vietoje liko per LRT televiziją transliuotas LR Prezidentės Dalios Grybauskaitės naujametinis sveikinimas, kurio auditoriją sudarė 10,3 proc. šalies gyventojų.

 

Populiariausia viso šventinio laikotarpio (2015 m. gruodžio 23 d. - 2016 m. sausio 3 d.) programa tapo per LNK kanalą rodytas TV žurnalas „Nuo... Iki“. Šią laidą matė 13,7 proc. šalies gyventojų. Per Kūčias ir Kalėdas žiūrimumu išsiskyrė pramoginė BTV kanalo laida „Muzikinė kaukė“, kurią žiūrėjo 11,3 proc. gyventojų.

 

Pateikti duomenys gauti atlikus tyrimą pagal TNS LT TV metrų metodą. Tyrime dalyvavo 1150 Lietuvos gyventojų nuo 4 metų amžiaus.

 

Didžiausia Lietuvoje rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovė TNS LT priklauso tarptautinei kompanijai TNS. TNS turi sukaupusi daugiau nei 60 metų patirtį rinkos tyrimų ir įžvalgų srityje. Jos atstovybės įsikūrusios daugiau nei 80-yje pasaulio šalių – Europoje, Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione, Afrikoje ir Viduriniuose Rytuose. Kompanija TNS priklauso vienai didžiausių pasaulyje įžvalgų, informacijos ir konsultacijų grupių „Kantar“.

 

„Kantar“ grupė, vienydama 13 specializuotų kompanijų sugebėjimus ir patirtį, teikia išskirtines ir pokyčiams įkvepiančias įžvalgas tarptautinei verslo bendruomenei bei siekia būti šios srities lyderiu. Grupė veikia 100 šalių ir jungia beveik 29 tūkst. tyrimų ir konsultacijų specialistų. Grupės paslaugomis naudojasi daugiau nei pusė kompanijų, patenkančių į „Fortune“ 500 didžiausių bendrovių sąrašą.