TNS LT: beveik kas antras pėsčiasis rizikuoja savo gyvybe

PASIDALINK

Daugiau informacijos:

Rūta Matulaitienė
Projektų vadovė

TNS LT
Tel.: +370 6500 6621
El.paštas: Ruta.Matulaitiene@tns.lt

PRANEŠIMAS SPAUDAI                                                              

2015 m. vasario 10 d., Vilnius 

96 proc. lietuvių sutinka, kad šviesą atspindinčios priemonės tamsiu paros metu yra reikalingos. Tačiau daugiau nei keturi iš dešimties (42 proc.) Lietuvos pėsčiųjų eismo dalyvių rizikuoja savo gyvybe tamsiu paros metu ir vaikšto be atšvaito. Tai parodė didžiausios Lietuvoje rinkos tyrimų ir verslo konsultacijų bendrovės TNS LT gruodžio mėnesį atlikta apklausa.

 

„Nors nemaža dalis gyventojų vis dar neturi įpročio segėti atšvaitus, beveik visi apklaustieji pasisako už tai, kad juos dėvėti verta. Tyrimo metu pastebėta, kad didmiesčių gyventojai dažniau pasisako už atšvaitų nešiojimą nei miestelių ir kaimiškų vietovių gyventojai, tačiau patys atšvaitus nešioja rečiau nei pastarieji. Skirtumai išryškėjo ir tarp lyčių: reguliariai nešiojančios atšvaitus teigė 63 proc. moterų, palyginti su 46 proc. vyrų“, – sakė TNS LT projektų vadovė Rūta Matulaitienė.

 

4 proc. mūsų šalies gyventojų netiki šviesą atspindinčių priemonių svarba pėsčiojo saugumui. Visgi pusė šių gyventojų (2 proc.) tamsiu paros metu atšvaitą prisisega.

 

Tyrimas buvo atliktas telefonu, reprezentatyviai apklausiant 1200 vyresnių nei 15 m. amžiaus Lietuvos gyventojų.

 

Didžiausia Lietuvoje rinkos tyrimų ir verslo konsultacijų bendrovė TNS LT priklauso tarptautinei kompanijai TNS. TNS turi sukaupusi daugiau nei 60 metų patirtį rinkos tyrimų ir įžvalgų srityje. Jos atstovybės įsikūrusios daugiau nei 80-yje pasaulio šalių – Europoje, Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione, Afrikoje ir Viduriniuose Rytuose. Kompanija TNS priklauso vienai didžiausių pasaulyje įžvalgų, informacijos ir konsultacijų grupių „Kantar“.

 

„Kantar“ pavaldi komunikacijos paslaugų grupei WPP. Vienydama 13 specializuotų kompanijų sugebėjimus ir patirtį, grupė siekia teikti išskirtines ir pokyčiams įkvepiančias įžvalgas tarptautinei verslo bendruomenei ir būti šios srities lyderiu. Grupė veikia 100 šalių ir jungia beveik 29 tūkst. tyrimų ir konsultacijų specialistų. Grupės paslaugomis naudojasi daugiau nei pusė kompanijų, patenkančių į „Fortune“ 500 didžiausių.

Programavimo darbai: WEBGuru