TNS LT: 7 iš 10 lietuvių vengia gydytojo kabineto

PASIDALINK

Daugiau informacijos:
Justina Tauginienė
Media departamentas
TNS LT
Tel. + 370 5210 6657
El. paštas Justina.Tauginiene@tns.lt

PRANEŠIMAS SPAUDAI           
2014 m. lapkričio 6 d., Vilnius

Didžioji dalis (68,5 proc.) mūsų šalies gyventojų teigia, kad pas gydytoją eina tik rimtai susirgus.  Kad į gydytoją kreipiasi tik esant rimtam susirgimui pripažino 68 proc. 15-19 metų amžiaus, 70 proc. 30-39 metų amžiaus ir 61 proc. 60-74 metų amžiaus respondentų. Tai parodė rinkos tyrimų bendrovės TNS LT atliktas TNS Atlas tyrimas.

Vis dėl to apie ketvirtadalį (24 proc.) mūsų šalies gyventojų teigia periodiškai tikrinantys savo sveikatos būklę: 17 proc. vyrų ir 30 proc. moterų. Lyginant amžiaus grupes, pareigingiausiai sveikatą tikrinasi vyresnio amžiaus žmonės. 60-74 metų amžiaus grupėje apie 36 proc. gyventojų teigia nuolatos tikrinantys savo sveikatos būklę. Mažiausiai tuo rūpinasi jaunimas – 15-19 metų respondentai.

„Nors didžioji dauguma lietuvių vengia kreiptis į medikus, vaistininkų paslaugomis naudojasi gan dažnai. Apie pusė apklaustųjų teigė, kad vaistinėje apsilanko bent kartą per mėnesį. Dažnesni vaistinių lankytojai – moterys, vyresnio amžiaus (50-74 m.) žmonės bei miesto gyventojai. Tarp dažniausiai perkamų vaistų krepšelyje – nuskausminamieji. Skausmą malšinančius preparatus per pastaruosius 3 mėn. teigė pirkę daugiau nei pusė (52 proc.) respondentų“, – sakė TNS LT Media departamento projektų vadovė Justina Tauginienė.

Lyginant medicininių preparatų pirkimą, išryškėja aiški tendencija, jog moterys visų rūšių vaistus perka dažniau nei vyrai. Moterys taip pat labiau pasitiki homeopatiniais vaistais. Taip atsakė apie 37 proc. dailiosios lyties atstovių. Alternatyviomis medicinos priemonėmis pasitiki tik apie 19 proc. vyrų.

TNS Atlas™ tyrimas buvo atliktas 2014 m. vasario – balandžio mėnesiais, o jame dalyvavo 1800 Lietuvos, gyventojų nuo 15 iki 74 m. amžiaus. TNS Atlas tikslas – nustatyti tikslines produktų vartotojų grupes, surinkti informaciją apie žmonių pirkimo ir vartojimo įpročius.

Didžiausia Lietuvoje rinkos ir žiniasklaidos tyrimų bendrovė TNS LT priklauso tarptautinei kompanijai TNS. TNS turi sukaupusi daugiau nei 60 metų patirtį rinkos tyrimų ir įžvalgų srityje. Jos atstovybės įsikūrusios daugiau nei 80-yje pasaulio šalių – Europoje, Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione, Afrikoje ir Viduriniuose Rytuose. Kompanija TNS priklauso vienai didžiausių pasaulyje įžvalgų, informacijos ir konsultacijų grupių „Kantar“.

„Kantar“ grupė, vienydama 13 specializuotų kompanijų sugebėjimus ir patirtį, teikia išskirtines ir pokyčiams įkvepiančias įžvalgas tarptautinei verslo bendruomenei bei siekia būti šios srities lyderis. Grupė veikia 100 šalių ir jungia beveik 29 tūkst. tyrimų ir konsultacijų specialistų. Grupės paslaugomis naudojasi daugiau nei pusė kompanijų, patenkančių į „Fortune“ 500 didžiausių bendrovių sąrašą.

Programavimo darbai: WEBGuru