Kantar: populiariausių 2020 m. spaudos leidinių penketukai

PASIDALINK

Daugiau informacijos:
Justina Dundulytė
KANTAR
El. paštas Justina.Dundulyte@kantar.com

5 populiariausi Lietuvos dienraščiai


Nr. Leidinio pavadinimas Vidutinė skaitytojų auditorija % Vidutinė skaitytojų auditorija tūkst.
1.

Lietuvos rytas

7,1

167

2.

Kauno diena

3,6

83,6

3.

Vakaro žinios

3,4

79,1

4.

Šiaulių kraštas

1,8

42,7

5.

Klaipėda

1,7

40,1


 5 populiariausi Lietuvos savaitraštiniai leidiniai


Nr. Leidinio pavadinimas Vidutinė skaitytojų auditorija % Vidutinė skaitytojų auditorija tūkst.
1. Savaitė

19,1

448,1

2.

Žmonės

9,8

230,9

3.

TV antena

5,3

124,1

4.

Prie Kavos

4,8

112

5. Stilius

3,8

88,1


3 populiariausi Lietuvos dvisavaitraštiniai leidiniai


Nr. Leidinio pavadinimas Vidutinė skaitytojų auditorija % Vidutinė skaitytojų auditorija tūkst.
1.  Namie ir Sode 4,2  97,6 
2.  Gyvenimiškos istorijos 2,1  50,1 
3.  Moters savaitė 1,6 38


 5 populiariausi Lietuvos mėnesiniai leidiniai


Nr. Leidinio pavadinimas Vidutinė skaitytojų auditorija % Vidutinė skaitytojų auditorija tūkst.
1.  Prie kavos. Sveikata 3,5  81,4 
2.  National Geographic (liet.k.) 3,5  81,2 
3.  Mano namai 3,2 74,9 
4.  Sodo spalvos 3 69,9 
5.  Moteris 69,8 


5 populiariausi Lietuvos dvimėnesiniai-ketvirtiniai leidiniai


Nr. Leidinio pavadinimas Vidutinė skaitytojų auditorija % Vidutinė skaitytojų auditorija tūkst.
1.  Beatos virtuvė 5,2  121,6 
2.  Psichologija tau 4,9 114,5 
3.  Sveikata 2,6  61,9 
4.  Žmonės. Legendos 2,5  59,2 
5.  Idėjos namams 2,5  57,5 

 

5 populiariausi Lietuvos kryžiažodiniai mėnesiniai leidiniai


Nr. Leidinio pavadinimas Vidutinė skaitytojų auditorija % Vidutinė skaitytojų auditorija tūkst.
1.  OHO Lengvi panoraminiai kryžiažodžiai 5,2  121,6 
2.  OHO 4,9 114,5 
3.  Oho Litas 2,6 61,9 
4.  Sudoku super 2,5  59,2 
5.  Oho Maxi!Išbraukymas plius surašymas. Lengvai! 2,5  57,5 


 

Skaitytojų auditorijos tyrimas

Apklausa buvo atliekama nuo 2020.01.13 iki 2020.03.29. Apklausa atliekama telefonu (Computer-assisted telephone interviewing (CATI)) ir internetu (Computer-assisted web interviewing (CAWI)). Respondentai tyrimui atrinkti taip, kad reprezentuotų visus 16 m.+ Lietuvos gyventojus pagal amžiaus, lyties ir gyvenamosios vietovės proporcijas. Tyrime dalyvavo  1860  16 m.+ amžiaus respondentų visoje Lietuvoje.

 

Skaitytojų auditorijos tyrimui renkami duomenys ne apie visus Lietuvoje leidžiamus leidinius.

Statistinė tyrimo duomenų paklaida neviršija 2,5 proc.

 

Vidutinė skaitytojų auditorija – procentas arba skaičius žmonių skaičiusių arba varčiusių vidutiniškai vieną leidinio numerį.