„Kantar“ matuos reklamų efektyvumą be slapukų: pradėjo partnerystę su „Google“

PASIDALINK

 „Kantar“ matuos reklamų efektyvumą be slapukų: pradėjo partnerystę su „Google“

 

Lieka mažiau nei metai (iki 2022-ųjų), kol didžioji dauguma rinkos naršyklių nustos naudoti internetinių puslapių slapukus. Lig šiol tai buvo efektyvus ir patikimas būdas matuoti skaitmeninių reklamų efektyvumą. Tačiau jau nebe.

 

„Kantar“ grupėje mes šiam etapui intensyviai ruošėmės iš anksto, įgyvendindami projektą pavadinimu „Moonshot“.

 

Vienas iš jo strateginių žingsnių – partnerystė su „Google“. Norime pranešti, kad su šiuo partneriu „Kantar“ grupė užbaigė  testavimą „Youtube“ platformoje ir prieš kelias dienas sistema jau sėkmingai startavo JAV rinkoje. Palaipsniui ji apims dar 15 rinkų.

 

Ši integracija leidžia stebėti kampanijų efektyvumą „Youtube“ kanale nenaudojant trečiųjų šalių slapukų. Vietoj jų yra pasitelkiami agreguoti duomenys iš „Google“ platformų „Google Ads“, „Youtube“ ir „Display & Video 360“. Tokiu būdu, galima įvertinti reklamos efektyvumą skirtinguose įrenginiuose, kanaluose ir net mobiliosiose programėlėse, tuo pačiu užtikrinant asmens duomenų apsaugą.

 

„Kantar“ „Media Reactions“ tyrimas rodo, kad kone du trečdaliai reklamdavių planuoja didinti online video turinio reklamų 2021 metais, o „Youtube“ yra viena iš populiariausių platformų. Tad šis įrankis palengvins reklamdaviams biudžetų ir kampanijų optimizavimą; pandeminiu periodu tai kaip niekad svarbu.

 

Nors skaitmeninių kampanijų matavimas naudojant trečiosios šalies slapukus atgyvena savo dienas, o didžioji dalis (64 proc. medijų leidėjų ir  48 proc. rinkodaros profesionalų) nerimauja, kaip juos paveiks pasaulis be slapukų – tik 40 proc. rinkodaros specialistų tam ruošiasi. Tiesa, pavieniai medija leidėjai suteikia savo duomenis, tačiau rinka pageidauja nešališko matavimo ir juo pasitiki labiau (80 proc. vs 42 proc.).

 

 „Moonshot“ projektas užtikrina nepriklausomą reklamos efektyvumo matavimą be slapukų, naudojant integraciją su leidėjų platformomis ir pirmos šalies agreguotus vartotojų duomenis. Ten, kur neįmanoma surinkti leidėjų duomenų (vadin. uždaruosiuose soduose), naudojamos patikimos metodikos, tikimybiniai skaičiavimai bei apklausos. Tokiu būdu gaunamas išsamus viso media tinklelio reklamos efektyvumo vaizdas. O būtent jo matymą 75 procentų didžiausių reklamdavių pernai įvardijo kaip didžiausią iššūkį

 

Prisijungus  „Google“, „Kantar“ grupės partnerių rate jau yra tokios platformos kaip „Pinterest“, „Snap“, „Spotify“, „Twitter“, sparčiai auganti reklamos žaidimuose platforma „Anzu“ ir kt. Iki šių metų pabaigos „Kantar“ planuoja į partnerių tinklą įtraukti per 250 pasaulio leidėjų, taip užtikrinant 95 proc. pasaulio reklamos rinkos stebėjimą.

 

Išsamiau su projektu galite susipažinti čia. O norėdami sužinoti daugiau apie Lietuvos skaitmeninės reklamos stebėjimo galimybes, kreipkitės į mūsų Media ir reklamos monitoringo tyrimų vadovę Giedrę Juronienę.