Reklamos monitoringas ir registras

PASIDALINK

Atliekame kasdienį televizijos, radijo, interneto, spaudos, lauko bei kino reklamos monitoringą. Tyrimo objektas - reklamos, skelbiamos įvairiuose žiniasklaidos kanaluose registravimas, duomenų apdorojimas ir analizė, operatyvus reklamos stebėjimas ir kontrolė.


Reklamos monitoringo duomenys pateikiami specialioje analizės programoje AdexSpot XL.

 

Reklamos monitoringo duomenų bazė

Žiniasklaidos kanaluose registruojame: kanalas, data, produkto prekinis ženklas bei jo išplėstinis aprašymas, reklamos užsakovas (gamintojas), trukmė/plotas, reklamos gross kaina pagal galiojančius įkainius, reklamuojamo produkto priklausomybė prekių/paslaugų grupei (kategorijai), televizijoje, radijuje, spaudoje - pasiektos žiūrovų auditorijos rodiklis GRP pagal reguliariai atliekamų spaudos auditorijos tyrimo, radijo, TV auditorijos tyrimų duomenis.

Post Campaign ataskaita

Post Campaign ataskaitose pateikiami suminiai reklaminių kampanijų duomenys, kurie leidžia įvertinti tam tikros rinkos dalyvių reklamos veiksmus, pagrindinių reklamos dydžių pasiskirstymą tarp reklamuotojų, jų pasiektą auditoriją per tam tikrą laikotarpį.

Operatyvus reklamos monitoringas

Pateikiame visas naujai žiniasklaidoje pasirodžiusias reklamas. Ataskaitos su klientą dominančio brand‘o reklamomis ir jų pavyzdžiais pateikiamos pageidautinu dažnumu. Jūs galite matyti, kokias reklamas Jūsų konkurentai išpublikavo vakar!

 

Su Operatyviuoju Reklamos monitoringu gausite: reklaminio klipo/maketo pavyzdį, pasirodymo datą, žiniasklaidos kanalą, reklamos užsakovą, reklamuojamo produkto prekinį ženklą, reklamos pavadinimą. Viskas patogiai bus prieinama mūsų MIP sistemoje, papildomo programos įrašymo į Jūsų darbinį kompiuterį nereikės.

Reklamos duomenų kontrolė

Kasdienis reklamų transliacijų ir publikavimo patikrinimas televizijos kanaluose, radijo stotyse bei spaudos leidiniuose.

Klausimai, į kuriuos atsako reklamos monitoringo tyrimas
  • Kokie buvo mane dominančios rinkos dalyvių grupės reklamos veiksmai: kokios pasirinktos žiniasklaidos priemonės, kokie užimti reklamos plotai ar laikas, kokios išlaidos reklamai bei kokia pasiekta konkrečios reklaminės kampanijos auditorija?
  • Kaip pasiskirsto reklamos rodikliai tarp dominančių reklamuotojų ar tam tikrų produktų grupių?
  • Koks pasirinktų reklamos skelbimo veiksmų efektyvumas per tam tikrą laikotarpį?
  • Kokia yra reklamos žinutė?
Stebimų žiniasklaidos kanalų sąrašas

Stebimų žiniasklaidos kanalų sąrašas (atsisiųsti)

Norėdami sužinoti daugiau, susisiekite su mumis.