Internetinės apklausos (CAWI)

PASIDALINK

2014 metais startavo naujas „Kantar“ projektas – KANTAR FORUM. KANTAR FORUM tai internetinių apklausų bendruomenė, kurios nariai į savo elektroninio pašto dėžutes gauna pakvietimus dalyvauti apklausose . Už aktyvumą pildant apklausas, bendruomenės nariai gauna taškus, kuriuos vėliau gali iškeisti į įvairias dovanas.

 

 

KANTAR FORUM –  tai viena didžiausių internetinių apklausų platforma Lietuvoje, turinti daugiau nei  18 000 narių. Didelis panelio narių skaičius kartu su ilgamete „Kantar“ ekspertų patirtimi, pažangiais panelio narių valdymo bei apklausų programavimo sprendimais leidžia „Kantar“ klientams pateikti reprezentatyvius, validžius ir patikimus duomenis.

 

KANTAR FORUM panelio nariai

 

Didžioji dalis iš 20 000 panelio narių yra pakviesti dalyvauti kitų „Kantar“ tiesioginio interviu būdu atliktų apklausų (CAPI, CATI) metu - tai suteikia galimybę į KANTAR FORUM internetinį panelį pakviesti  sunkiau pasiekiamas tikslines grupes  - vyresnius interneto naudotojus,  ne miestų gyventojus, vyrus ir kt.  Alternatyvus  būdas tapti KANTAR FORUM nariu yra tiesioginė registracija per  panelio nariams skirtą internetinį puslapį.

 

Atrankos

 

KANTAR FORUM panelio narių valdymo sistema suteikia galimybę rinkti informaciją apie narius, todėl savo klientams  galime sudaryti tiek reprezentatyvią imtį, tiek atrinkti mažas tikslines grupes pagal demografinius ar socio-ekonominius respondentų kriterijus.

 

Kvalifikacija

 

„Kantar“ klientai pasirinkdami KANTAR FORUM internetines apklausas, gali būti tikri, kad su jais dirbs aukščiausią kvalifikaciją turintys specialistai.  „Kantar“ projektų vadovai suteiks konsultacijas metodologiniais ir anketos kūrimo klausimais, o duomenų rinkimo ir apdorojimo skyrius mūsų klientams gali pasiūlyti įvairius programinius sprendimus (įskaitant audio, video medžiagą, “drag & drop” funkcijas).

 

Panelio plėtra ir valdymas

 

KANTAR FORUM panelis kiekvieną mėnesį pasipildo naujais nariais - maždaug 200-300 kiekvieną mėnesį. Tokia plėtra suteikia galimybę „Kantar“ nuolat palaikyti optimalų panelio dydį bei struktūrą.

 

„Kantar“ siekia, kad visi KANTAR FORUM panelio nariai būtų aktyvūs bei „kokybiški“ (atsakinėtų sąžiningai), todėl panelio nariai yra analizuojami ir vertinami.

 

Inovacijos

 

„Kantar“ Kompiuterių ir interneto auditorijos tyrimo 2014 metų rudens duomenimis internetu per mobilųjį įrenginį (išmanųjį telefoną ar planšetę) prisijungia 51 proc. šalies interneto naudotojų. Stebint tokią tendenciją, „Kantar“ pritaikė siunčiamas apklausas mobiliajai aplinkai (IOS ir Andoid operacinėms sistemoms). Nuo šiol respondentai, pildydami apklausas mobiliajame telefone gali tai daryti daug patogiau, kadangi apklausos automatiškai prisitaiko prie įrenginio, kuriame vyksta apklausos pildymas.