TNS LT: transliacijas iš Rio stebėjo beveik trys ketvirtadaliai lietuvių

PASIDALINK

Daugiau informacijos:

Lina Petraitienė

Projektų vadovė

TNS LT

Tel. +370 5210 6600

El. paštas: Lina.Petraitienė@kantar.com

PRANEŠIMAS SPAUDAI                                                              

2016 m. rugpjūčio 26 d., Vilnius

Sekmadienį pasibaigusių 2016 metų Rio de Žaneiro olimpinių žaidynių transliacijas per televiziją bent trumpam buvo įsijungę daugiau nei 2 milijonai (73 proc.) Lietuvos gyventojų, o daugiausiai jų prie ekranų, kaip įprasta, sutraukė krepšinio varžybų transliacijos. Didžiausia dalis žiūrovų stebėjo pirmąją Lietuvos krepšininkų olimpinio krepšinio turnyro dvikovą su brazilais. Šią transliaciją vidutiniškai žiūrėjo 15,2 proc. gyventojų, o bent minutę stebėjo daugiau nei ketvirtadalis (27,9 proc.). Tai parodė rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT atliktas televizijos auditorijos tyrimas.

 

Toliau populiariausių Rio de Žaneiro olimpiados transliacijų trejetuke rikiuojasi Lietuvos krepšininkų ketvirtfinalio kova su australais, kurią vidutiniškai stebėjo daugiau nei dešimtadalis (10,5 proc.) TV auditorijos, bei žaidynių atidarymo ceremonijos kartojimas – pastarąją vidutiniškai stebėjo 7,1 proc. Lietuvos gyventojų.

 

Iš kitų lietuvius šiemet sudominusių olimpinių sporto šakų galima išskirti gimnastikos (3,7 proc.), vyrų dviračių plento (2,8 proc.) ir moterų dviračių plento (2,6 proc), penkiakovės (2,5 proc.), bėgimo (2,5 proc), sinchroninių šuolių į vandenį (2,4 proc.), bei dziudo (2,2 proc.) varžybas.

 

„Įdomu, kad lietuvių sportininkų dalyvavimas negarantavo itin didelio bendro atitinkamų sporto šakų varžybų transliacijų žiūrėjimo. Lietuvių sportininkų startai, žinoma, generavo pakankamai aukštus reitingus, tačiau tų pačių sporto šakų, kai jų varžybose mūsų šalies atstovai nedalyvavo, populiarumas buvo gana menkas. Bendrai mažesniam olimpinių transliacijų žiūrimumui šiemet įtakos, be abejonės, turėjo neretai lietuviams nepatogiu buvęs kitame žemės pusrutulyje vykusių varžybų laikas“, – sako TNS LT projektų vadovė Lina Petraitienė.

 

TNS LT TV auditorijos tyrimas buvo atliekamas šių metų rugpjūčio 4-21 dienomis. Tyrime iš viso dalyvavo daugiau nei 1050 vyresnių nei 4 metų amžiaus Lietuvos gyventojų. Tyrimo duomenys atspindi varžybų transliacijų žiūrėjimą per televizorių namuose. Transliacijų stebėjimas internetu analizuojamas nebuvo.

 

Didžiausia Lietuvoje rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovė TNS LT priklauso tarptautinei kompanijai TNS. TNS turi sukaupusi daugiau nei 60 metų patirtį rinkos tyrimų ir įžvalgų srityje. Jos atstovybės įsikūrusios daugiau nei 80-yje pasaulio šalių – Europoje, Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione, Afrikoje ir Viduriniuose Rytuose. Kompanija TNS priklauso vienai didžiausių pasaulyje įžvalgų, informacijos ir konsultacijų grupių „Kantar“.

 

„Kantar“ grupė, vienydama 13 specializuotų kompanijų sugebėjimus ir patirtį, teikia išskirtines ir pokyčiams įkvepiančias įžvalgas tarptautinei verslo bendruomenei bei siekia būti šios srities lyderiu. Grupė veikia 100 šalių ir jungia beveik 29 tūkst. tyrimų ir konsultacijų specialistų. Grupės paslaugomis naudojasi daugiau nei pusė kompanijų, patenkančių į „Fortune“ 500 didžiausių bendrovių sąrašą.