TNS LT: muzikos TV šou – Lietuvoje vieni žiūrimiausių

PASIDALINK

Daugiau informacijos:

Lina Petraitienė

Projektų vadovė

TNS LT

Tel. +370 5210 6600

El. paštas: Lina.Petraitienė@kantar.com

PRANEŠIMAS SPAUDAI                                                              

2016 m. birželio 29 d., Vilnius

Daugiausiai žiūrovų iš Lietuvos TV kanalų transliuotų muzikinių šou šiemet sutraukė LNK rodyti „Žvaigždžių duetai“, kuriuos vidutiniškai žiūrėjo 12,2 proc. Lietuvos gyventojų. Antras pagal populiarumą buvo per TV3 televiziją rodytas „X Faktorius“. Jį vidutiniškai stebėjo 11,5 proc. Lietuvos gyventojų, o finalo reitingas siekė net 12,5 proc. – rodo didžiausios šalyje rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT paskelbti duomenys. LNK transliuotą „Lietuvos Balso“ projektą vidutiniškai stebėjo 9,4 proc. Lietuvos gyventojų. Tuo metu absoliučiai žiūrimiausia muzikine TV transliacija šiemet buvo LRT transliuotas „Eurovizijos“ dainų konkurso finalas, kurio reitingas pasiekė net 20,2 proc. ir kuris tapo žiūrimiausia 2016 m. pirmojo pusmečio laida.

 

Gausius žiūrovų būrius prie televizoriaus taip pat sutraukė ir nacionalinio transliuotojo rodytas antrasis „Eurovizijos“ pusfinalis (15,3 proc.), kuriame dalyvavo Lietuvos atstovas Donatas Montvydas bei „Eurovizijos“ nacionalinės atrankos finalas (12,0 proc.). Nemažai žiūrovų (10,2 proc.) prie TV ekranų taip pat priviliojo TV3 transliuoti „M.A.M.A“ muzikiniai apdovanojimai.

 

„Įvairūs muzikiniai šou ir koncertai Lietuvoje išlieka vienais populiariausių TV reginių, prie ekranų sutraukiančiais didelį žiūrovų skaičių. Pažymėtina, kad šioms laidoms paprastai skiriamas ir geriausias eterio laikas. Ypatingai žiūrovus prie ekrano prikausto tokiems šou būdingas dalyvių varžymosi elementas, galimybė atiduoti balsus už favoritus ar tiesiog palaikyti juos. Tokiu būdu žiūrovai labiau įtraukiami į šiuos projektus“, – sako TNS LT projektų vadovė Lina Petraitienė.

 

Mažiau Lietuvoje žiūrimos kiek labiau nišinių koncertų transliacijos. Per LRT kanalą transliuotą „Dainų dainelės“ konkursą šiemet žiūrėjo vidutiniškai 1,4 proc., o kapelų varžytuves „Duokim garo!” – vidutiniškai 3 proc. Lietuvos gyventojų.

 

TNS LT neseniai atlikti tyrimai parodė, kad TV turinio vartojimo mastai ir vidutinė televizijos žiūrėjimo trukmė Lietuvoje auga. Pernai vienas TV žiūrėtojas per dieną prie televizoriaus vidutiniškai praleido 3 val. 34 min. – dešimčia minučių daugiau nei 2014 metais. To priežastis – intensyvi TV skaitmenizacija per pastaruosius keletą metų ir naujų techninių televizijos galimybių, tokių kaip atidėto TV žiūrėjimo, plitimas. Šiandien vienam Lietuvos gyventojui tenka 13 minučių atidėto TV žiūrėjimo, o technines galimybes televizijos programas peržiūrėti vėliau šalyje turi beveik du penktadaliai (39 proc.) visų televizorius turinčių namų ūkių. Didžioji dalis (beveik 70 proc.) atidėto žiūrėjimo peržiūrima tą pačią dieną, kai laida buvo rodyta „gyvai“. Tik mažiau nei trečdalis laidos įrašų laiko peržiūrima kitą dieną ar per vėlesnes dienas po programos transliacijos realiu transliacijos metu.

 

Didžiausia Lietuvoje rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovė TNS LT priklauso tarptautinei kompanijai TNS. TNS turi sukaupusi daugiau nei 60 metų patirtį rinkos tyrimų ir įžvalgų srityje. Jos atstovybės įsikūrusios daugiau nei 80-yje pasaulio šalių – Europoje, Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione, Afrikoje ir Viduriniuose Rytuose. Kompanija TNS priklauso vienai didžiausių pasaulyje įžvalgų, informacijos ir konsultacijų grupių „Kantar“.

 

„Kantar“ grupė, vienydama 13 specializuotų kompanijų sugebėjimus ir patirtį, teikia išskirtines ir pokyčiams įkvepiančias įžvalgas tarptautinei verslo bendruomenei bei siekia būti šios srities lyderiu. Grupė veikia 100 šalių ir jungia beveik 29 tūkst. tyrimų ir konsultacijų specialistų. Grupės paslaugomis naudojasi daugiau nei pusė kompanijų, patenkančių į „Fortune“ 500 didžiausių bendrovių sąrašą.