Tyrimo metodas – Day After Recall
Periodas: 2018 pavasaris - vasara (2018.03.05-2018.09.02)
Generalinė visuma: 16-74 m. Lietuvos gyventojai
Imtis: 4621 respondentai
Duomenų surinkimas: telefonu (CATI) ir internetu (CAWI)
Radijo auditorijos dienos pasiekimas % (Daily Reach)
Radijo auditorija pagal klausyto laiko dalį % (Share)
Pateikiami duomenis apie šių radijo stočių auditoriją: Easy FM, European Hit Radio, Geras FM, GOLD FM, Kelyje, Laluna, Lietus, LRT Klasika, LRT Opus, LRT Radijas, M-1, M-1 Plius, Power Hit Radio, Pūkas, Radiocentras, Raduga, Relax FM, Rock FM; RUSRADIO LT, Super FM, ZIP FM, Žinių radijas. Kitos radijo stotys (regioninės ir kitos) yra apjungtos į vieną grupę - „kita“.