KANTAR grynina veiklą ir atsisako žiniasklaidos monitoringo – fokusuosis į medijų auditorijų matavimą

PASIDALINK

KANTAR grynina veiklą ir atsisako žiniasklaidos monitoringo – fokusuosis į reklamos ir medijų auditorijų matavimą

 

„Kantar“ grynina veiklą ir nuo 2024 m. pradžios atsisako žiniasklaidos monitoringo (ang. media intelligence) stebėjimo veiklos. Bendrovė toliau fokusuosis į visapusišką medijų auditorijų matavimą ir reklamos rinkos stebėseną.

 

 „Pasauliniu mastu grupė jau anksčiau yra atsisakiusi savo žiniasklaidos monitoringo paslaugų padalinių įvairiose šalyse. Mes esame „Kantar Media“ dalis, jie nebeturi šios paslaugos, tad natūralu, kad gryniname veiklą ir mes. Lietuvoje šio skyriaus nebelieka nuo 2024 m. sausio 1 d. Darbuotojus ir klientus jau esame informavę apie šiuos pokyčius“, – sakė Gytis Juodpusis, „Kantar“ vadovas Lietuvoje.

 

Pasak G. Juodpusio, sutartis bendrovė užbaigs kaip jose numatyta. Reorganizuojamo padalinio darbuotojams bus išmokėtos išeitinės kompensacijos.

 

Įmonės paslaugų portfelyje žiniasklaidos monitoringas sudarė nedidelę verslo dalį, pagrindinė įmonės veikla yra susijusi su reklamos rinkos stebėsena ir medijų auditorijų tyrimais.

 

 „Kantar“ Lietuvoje planuoja toliau plėsti auditorijos tyrimus bei reklamos stebėseną visuose komunikacijos kanaluose, įdiegti cross-media matavimus.

 

Rekvizitai.lt duomenimis, įmonėje Lietuvoje šiuo metu dirba 88 darbuotojai. Įmonė veikia rinkoje daugiau nei 25 metus, pernai bendrovės apyvarta siekė 3,3 mln. eurų, pelnas apie 193 tūkst. Bendrovės įstatinis kapitalas 130 tūkst. Kredito rizika vertinama kaip žemiausia. Bendrovė įtraukta į patikimiausių įmonių sąrašą.