Mažmeninė prekyba ir pirkėjai

PASIDALINK

Kelias į verslo augimą vadovaujantis įžvalgomis apie pirkėjų elgseną



Pirkėjų elgsena – tai visuma apsipirkimų, kurių kiekvienas yra unikalus. Norint užmegzti ryšį su pirkėjais ir motyvuoti juos pirkti, reikia gerai suprasti apsipirkimo komponentus – pirkėją, apsipirkimo misiją, tam tikros produktų kategorijos pirkimo procesą bei tam tikros produktų kategorijos naudojimo aplinkybes.

Būdami pasaulyje pirmaujanti pirkėjų tyrimų kompanija, mes siekiame suprasti, kur, kada ir kaip pirkėjams gali būti daroma įtaka. Pasitelkę geriausius ekspertus įvairiose pasaulio rinkose bei visapusiškiausią pirkėjų tyrimams skirtų sprendimų kompleksą, mes esame pajėgūs atverti naujų galimybių mūsų klientų prekių ženklams bei įvairioms produktų kategorijoms, suprasdami pirkėjų elgseną ir darydami jai įtaką.

Naudodami platų spektrą pažangiausių tyrimo technikų ir derindami stebėjimą parduotuvėje su kokybiniais bei kiekybiniais metodais, mes galime atsakyti į visus klausimus, kurie kyla mūsų klientams apie pirkėjus.

Žemiau sužinosite apie mūsų mažmeninės prekybos ir pirkėjų tyrimų sprendimus

 

Pirkėjų elgsenos tyrimai

Shopper Dimensions – suteikia pamatinį supratimą, kuriuo galima paremti visas į pirkėjus orientuotas rinkodaros strategijas, padeda sukurti tikslius, verslo augimą sąlygojančius planus tenkinant pirkėjų poreikius, atsižvelgiant į kiekvieną komunikacinį kanalą ir misiją.

Shopper Decisions – padeda padidinti kategorijos ir prekės ženklo pardavimų apimtis, įgijus žinių, kaip kuo daugiau kategorijos lankytojų paversti pirkėjais ir kaip padidinti užimamą rinkos dalį.

Shopper Directions – tai sprendimų kompleksas, leidžiantis išbandyti į pirkėjus orientuotos rinkodaros iniciatyvas realiose, simuliacinėse ir 3D virtualiosios realybės lentynose, tiek internetinėje, tiek neinternetinėje erdvėje. Bandymo metu pakuočių, prekių išdėstymo lentynose bei pardavimo vietos medžiagos pakeitimai yra lyginami su kontroliniais pavyzdžiais, siekiant išsiaiškinti, kurie variantai padidina pardavimų apimtį bei pagerina pirkėjų suvokimą.

Laimingi pirkėjai išleidžia daugiau

 

 

Jei prekybininkai ir prekės ženklų atstovai nori, kad pirkėjai išleistų daugiau, pirmiausia dėmesį turi skirti jų lūkesčiams ir poreikiams. Sužinokite daugiau

 

Ar žinojote, kad...?


 

žmonių perka tą patį prekės ženklą, kurį pirko anksčiau

Ar žinojote, kad...?


 

planuotų pirkinių nepatenka į pirkinių krepšelį