Įsibėgėja projektas "Atrask nuolatinį judėjimo džiaugsmą"

Šaltinis: Ukmergės žinios
Publikavimo data: 2022-04-01, penktadienis
Puslapis: 6
Plotas: 333 kv. cm
Tiražas: 2550
Regionas: Vilnius
Autorius: Žilvinas BOŠKEVIČIUS

Rasti raktažodžiai: Sporto rėmimo fondas

   Įsibėgėja projektas „Atrask nuolatinį judėjimo džiaugsmą“ Žilvinas BOŠKEVIČIUS VšĮ „Smarter s t e p“ direktorius Ukmergėje vykdomas Sporto rėmimo fondo lėšomis finan- suojamas sporto projektas Nr. SRF-FAV-2021 -1-0407 „Atrask nuolatinį judėjimo džiaugsmą“. Projekto tikslas - skatin- ti visuomenės fizinį aktyvumą Ukmergės rajone, siekiant stip- rinti sveikatą, tobulinti fizines ir psichines savybes bei įgūdžius. Šiuo sudėtingu ir uždaru pan- demijos laikotarpiu projekto veiklos itin svarbios - jos skatina fizinį aktyvumą. Veiklos yra skir- tos įvairaus amžiaus viso rajono gyventojams. Nuo praėjusių metų Ukmergės sporto klube „Kigo" vyksta tre- niruotės suaugusiesiems kartu su sporto trenere Justina Tiškuviene. Savaitgaliais senjorams vyksta treniruotės su kineziterapeutu. Taip pat jau parengtos specia- lios vaizdo mankštų programėlės, skirtos sportuoti savarankiškai, at- sižvelgiant į gyventojų sveikatos problematiką. XXI amžiaus problema yra didelė moksleivių priklausomybė kompiuteriui. Todėl projekto metu įsigyta interaktyvių kilimėlių sis- Kineziterapeutas Žilvinas Boškevičius su senjorų grupe po treniruotės. tema „SportGames“. Interaktyvios fizinio aktyvumo technologijos padeda pagerinti fizinį aktyvumą, socialinį bendravimą ir mokymąsi. „SportGames“ fizinio aktyvumo sistema apjungia žaidimą ir šokį, taip skatindama fizinį aktyvumą. Tyrimais yra įrodyta, kad ak- tyvūs vaizdo žaidimai motyvuoja judėti ypač tuos, kurie praleidžia daug laiko žaisdami sėdimus žai- dimus. Šis aktyvus žaidimas apima balanso pratimus, gerina reakcijos laiką, ištvermę, koordinaciją ir greitį. Atlieka prevencinį poveikį kvėpavimo takų infekcijų bei ants- vorio atsiradimui, teigiamai veikia emociniais, socialiniais aspektais. Tai - veikla, kuri stimuliuoja fizinį aktyvumą ir tuo pačiu yra smagus užsiėmimas, kuriuo galima užsi- imti kartu su kitais. Šiuo metu ši sistema Dukstynos pagrindinėje mokykloje naudojama 5-7 klasių kūno kultūros pamokų metu. No- Interaktyvių kilimėlių sistema „SportGames“ naudojamos kūno kultūros pamokose. rint pasiekti gerų rezultatų, reikia daug treniruotis. Moksleiviai turi galimybę sportuoti, o vėliau planuojama surengti konkursą „Iššūkis inovacijai“. Projekto metu numatoma su- rengti sporto sveikatinimo stovy- klas vaikams ir suaugusiesiems. Planuojamas ir masinio bėgimo renginys. Pramoginis netradicinis bėgimas šiemet bus surengtas Pivonijos šile, 3,5 km bėgimo atkarpoje su įvairiomis kliūtimis. Projekto „Atrask nuolatinį ju- dėjimo džiaugsmą“ trukmė - 3-eji metai. Numatoma, kad per laiką jame dalyvaus 2 700 ukmergiškių. Projektą įgyvendina VšĮ „Smarter Step". Užs. Nr. 213