Tyrimų sprendimai verslui

PASIDALINK

Kantar FeedbackForest


Kantar MyClient tai sistema, skirta klientų apklausoms po kontakto. Šios sistemos pagalba atliekami tyrimai padeda atsakyti į labai praktiškus ir konkrečius klausimus apie esamą kliento pasitenkinimą – ar paskutinio apslankymo metu kliento lūkesčiai buvo patenkinti, ar jis buvo tinkamai aptarnautas, ar produkto, paslaugos pateikimas buvo toks, kokio siekiama, kiek sklandus buvo santykis su klientu ir pan.

Tyrimo su Kantar FeedbackForest tikslai ir nauda:

 

  • kontakto tarp kompanijos ir kliento įvertinimas kaip galima greičiau po kontakto
  • įvairių aptarnavimo kanalų vertinimas arba atskirų aptarnaujančių darbuotojų vertinimas
  • Hot Alert – pranešimai apie prastą aptarnavimą, kurie leidžia greitai reaguoti į problemą

Tyrimas kompanijai leidžia įvertinti, ar ji išpildo klientui duotus pažadus, nes detalus ir tiesioginis atgalinis ryšys:

  • leidžia greitai reaguoti į skundus
  • įspėja apie galimas problemas iš anksto
  • apjungia darbuotojus/ skyrius bendram tikslui
  • aptarnaujančiam personalui suteikiamas atgalinis ryšys, kuris skatina dirbti gerai kiekvieną dieną

Tyrimo duomenys gali būti renkami internetu, telefonu, tiesioginės apklausos būdu arba savipildos būdu. Renkant duomenis internetu, kiekvienas respondentas gauna vieną tik jam sukurtą unikalią nuorodą, o tyrimo užsakovas gali “gyvai” stebėti apklausos aktyvumą.

Sistemoje gali būti aktyvuota “Hot Alerts” paslauga, kuomet respondentui pasirinkus tam tikrus atsakymus Užsakovui siunčiama žinutė. Taip Užsakovas ar atsakingi už šio kliento aptarnavimą asmenys gali nedelsiant reaguoti į išsakytą problemą ir rasti galimus jos sprendimus.

 

Norėdami sužinoti daugiau, prašome susisiekti su Jurgita-Račkyte Vilime.

Sėkmingos įmonės laikosi pažadų. Šios įmonės pateisina arba pranoksta vartotojų lūkesčius, užtikrindamos, jog produktų teikiami potyriai sutaptų su pagrindiniais privalumais, kurie yra komunikuojami klientams.

TRI*M produkto vertinimo tyrimas padeda tiksliai suprasti vartotojo naudojimosi produktu arba paslauga potyrius ir sužinoti, ar tai pateisina jų lūkesčius, susijusius su šiuo produktu arba paslauga.

Įvertinę skirtingus pasitenkinimo produktu aspektus (pvz., produkto savybėmis, reklama, kaina, vieta, pakuote), mes atskleidžiame, kurie iš jų turi didžiausią įtaką bendram pasitenkinimui, ir apibrėžiame sritis, kuriose vartotojai mato tam tikras silpnybes bei stiprybes. Tokio tyrimo rezultatai leidžia daryti įžvalgas bei kurti tikslius planus siekiant optimizuoti produktus ir nukreipti rinkodaros pastangas augimui, kurį užtikrintų pakartotinis pirkimas ir lojalumas.

Norėdami sužinoti daugiau, prašome susisiekti su mumis.