Atliekame kasdienį televizijos, radijo, interneto, spaudos, lauko bei kino reklamos monitoringą. Tyrimo objektas - reklamos, skelbiamos įvairiuose žiniasklaidos kanaluose registravimas, duomenų apdorojimas ir analizė, operatyvus reklamos stebėjimas ir kontrolė.
Reklamos monitoringo duomenys pateikiami specialioje analizės programoje AdexSpot XL.
- Reklamos monitoringo duomenų bazė
-
Žiniasklaidos kanaluose registruojame: kanalas, data, produkto prekinis ženklas bei jo išplėstinis aprašymas, reklamos užsakovas (gamintojas), trukmė/plotas, reklamos gross kaina pagal galiojančius įkainius, reklamuojamo produkto priklausomybė prekių/paslaugų grupei (kategorijai), televizijoje, radijuje, spaudoje - pasiektos žiūrovų auditorijos rodiklis GRP pagal reguliariai atliekamų spaudos auditorijos tyrimo, radijo, TV auditorijos tyrimų duomenis.
- Post Campaign ataskaita
-
Post Campaign ataskaitose pateikiami suminiai reklaminių kampanijų duomenys, kurie leidžia įvertinti tam tikros rinkos dalyvių reklamos veiksmus, pagrindinių reklamos dydžių pasiskirstymą tarp reklamuotojų, jų pasiektą auditoriją per tam tikrą laikotarpį.
- Operatyvus reklamos monitoringas
-
„Kantar“ klientams kasdien pateikiame žiniasklaidoje naujai pasirodžiusių reklamų aprašymus: pasirodymo data, žiniasklaidos kanalas, reklamos užsakovas, reklamuojamo produkto prekinis ženklas, reklamos pavadinimas, reklaminio klipo, maketo pavyzdys.
- Reklamos duomenų kontrolė
-
Kasdienis reklamų transliacijų ir publikavimo patikrinimas televizijos kanaluose, radijo stotyse bei spaudos leidiniuose.
- Klausimai, į kuriuos atsako reklamos monitoringo tyrimas
-
- Kokie buvo mane dominančios rinkos dalyvių grupės reklamos veiksmai: kokios pasirinktos žiniasklaidos priemonės, kokie užimti reklamos plotai ar laikas, kokios išlaidos reklamai bei kokia pasiekta konkrečios reklaminės kampanijos auditorija?
- Kaip pasiskirsto reklamos rodikliai tarp dominančių reklamuotojų ar tam tikrų produktų grupių?
- Koks pasirinktų reklamos skelbimo veiksmų efektyvumas per tam tikrą laikotarpį?
- Kokia yra reklamos žinutė?
- Stebimų žiniasklaidos kanalų sąrašas
-
Stebimų žiniasklaidos kanalų sąrašas (atsisiųsti)
Norėdami sužinoti daugiau, susisiekite su mumis.