TNS: Pasaulio krepšinio čempionato pusfinalį stebėjo beveik trečdalis Lietuvos

PASIDALINK

Daugiau informacijos:
Lina Petraitienė
Projektų vadovė
TNS LT
Tel. +370 5210 6600
El. paštas: Lina.Petraitienė@tns.lt 

PRANEŠIMAS SPAUDAI
2014 m. rugsėjo 17 d., Vilnius

Šeštadienį vykusį mažąjį Pasaulio krepšinio čempionato finalą tarp Lietuvos ir Prancūzijos komandų bent trumpam buvo įsijungę 31 proc. arba beveik 900 tūkst. mūsų šalies gyventojų. Tai buvo vienos žiūrimiausių čempionato rungtynių. Tai parodė vienos didžiausių Lietuvoje rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos TNS LT TV auditorijos tyrimo duomenys.

Panašus skaičius žiūrovų palaikė šalies rinktinę žaidžiant su JAV komanda. Pusfinalio mačą su stipriausia pasaulio komanda stebėjo 29,7 proc. gyventojų. Kiek mažiau – 25,4 proc. arba apie 716 tūkst. tautiečių buvo įsijungę aštuntfinalio rungtynes Lietuva-Turkija.

Finalinį mačą tarp JAV ir Serbijos rinktinių buvo įsijungę beveik perpus mažiau žiūrovų – 15,3 proc. arba apie 430 tūkst. Pusfinalio rungtynes, kuriose dėl patekimo į finalą kovojo Prancūzijos ir Serbijos komandos, bent minutę žiūrėjo kas dešimtas Lietuvos gyventojas.

Nemažai dėmesio sulaukė ir vienos iš čempionato favoričių laikytos Ispanijos komandos pralaimėjimas Prancūzijos rinktinei aštuntfinalio metu. Šį mačą stebėjo apie 7 proc. žiūrovų.  Aštuntfinalio-finalo metu mažiausiai dėmesio mūsų šalies gyventojai skyrė Brazilijos ir Serbijos komandų rungtynėms. Jas žiūrėjo vos daugiau nei 2 proc.

Bent vienas Pasaulio krepšinio čempionato rungtynes pamatė 69,4 proc. arba 1977 tūkst. Lietuvos gyventojų.

Didžiausia Lietuvoje rinkos ir žiniasklaidos tyrimų bendrovė TNS LT priklauso tarptautinei kompanijai TNS. TNS turi sukaupusi daugiau nei 60 metų patirtį rinkos tyrimų ir įžvalgų srityje. Jos atstovybės įsikūrusios daugiau nei 80-yje pasaulio šalių – Europoje, Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione, Afrikoje ir Viduriniuose Rytuose. Kompanija TNS priklauso vienai didžiausių pasaulyje įžvalgų, informacijos ir konsultacijų grupių „Kantar“.

„Kantar“ grupė, vienydama 13 specializuotų kompanijų sugebėjimus ir patirtį, teikia išskirtines ir pokyčiams įkvepiančias įžvalgas tarptautinei verslo bendruomenei bei siekia būti šios srities lyderiu. Grupė veikia 100 šalių ir jungia beveik 29 tūkst. tyrimų ir konsultacijų specialistų. Grupės paslaugomis naudojasi daugiau nei pusė kompanijų, patenkančių į „Fortune“ 500 didžiausių bendrovių sąrašą.

Programavimo darbai: WEBGuru